Någon som gifter sig aug 2008?
Ja någon?
Kanske kan prata om allt, hjälpas åt? Tipsa osv
Ja någon?
Kanske kan prata om allt, hjälpas åt? Tipsa osv
bridesilly: Ååå silver, kommer säkert bli superfint =)
Budgetbrud2008: Nä inga fler tema har vi tänkt på, d känns så långt dit liksom, men samtidigt vill man ju planera!! =)
Jepp man hoppas att det blir fint
Jeenny: så har vi tänkt eller lila istället för rosa Jätte fint!
Vi ska inte ha mer tema så.. allt ska gå han i hand med färgerna bara.. kanske trist?
Budgetbrud: Det är ju så snyggt! Svart & rött.
Jeenny
Man vill ju bara få allt färdigt känns det som :) Får se om det blir nått mer tema eller sådär för oss.
Är lite sugen på att smyga in svarta fjärilar lite här och var då min m2b VERKLIGEN ville att vi skulle ha massa just svarta fjärilar som släpptes ut när jag gick fram till honom vid vigseln - men vi fick lägga ner den ideen.
Så då funderade jag lite på om jag ska "ge honom" det på det sättet istället... Får se hur det blir :)
Saga med Nova
Det är ju ganska klassiska färger.. passar oss alldeles utmärkt :) Iom att vi är människor som lyssnar på en viss sorts musik så passar det in så himmla bra med.. snyggt och passande :D (svärmor är dock inte så glad över färgerna.. "det blir ju som en begravning")
Budgetb: men ååhh fjärilar!! Fint!
Men svärmor.. ja ja... inte hon som ska gifta sig hihi
tyst härinne...
Hur går det i planeringen? Jag funderar på om jag ska ha tärna eller ej... *suck*
Saga med Nova: Om du känner att du vill ha tärna så ha det. Jag kommer att ha tärna fast i inte i den bemärkelsen. Tärnan kommer vara med under förmiddagen\fixa möhippan/finnas till för mig under dagen. Men väl vid prästen så kommer jag stå själv. Kommer nog bara räcka över buketten till någon som får hålla i den.
Vill du ha tärna så kör på det.
Vi funderar på nytt datum så det känns som vi har kört fast. Vi måste komma fram till något datum men vi verkar aldrig ha tid att sätta oss ner och prata om det.
Madeleene: problemet är att jag inte har någon som jag verkligen vill ha.. Men jag kan ju ha som du har.. att hon inte är med där uppe med mig Smart idé.
Har du gett mig den innan? *funderar* känner igen den
Varför ska ni ha nytt datum?
Saga med Nova
Jaa, jag älskar fjärilar så det känns ganska lockande faktiskt. Får se hur det blir!!
Hur långt har ni andra kommit i planeringen?
gästlista?
bokat lokal, kyrka, frisör m.m?
Jag börjar blir stressad nu.. haha. BARA ett år kvar ju!!!