• Saga med Nova

Någon som gifter sig aug 2008?

Ja någon?
    Kanske kan prata om allt, hjälpas åt? Tipsa osv

• Svar på tråden Någon som gifter sig aug 2008?
  • Saga med Nova

jenko: ja men då ska man inte ha det, om man inte vill.
    Vilka färger ska ni ha? Förlåt om jag frågar igen Glömt om du har skrivit det...

• jenko

Saga med Nova:
    Nä det är klokt

Vi har inte bestämt färgtema än, men jag är inne på brunt, rosa och vitt, silver eller ljusgult.

Vad har ni valt?

• Saga med Nova

Rosa å vitt är ju fint Vi ha valt, vitt som bas, rosa & lime/ljusgrönt.
    Imorgon ska jag boka kyrkan Håll tummarna att det finns den tiden nu då..

Idag satt vi med bordsplacering, shit va svårt!! Man vill dela på alla utom förlovade MEN ingen ska behöva känna att det är pinsamt osv... svårt svårt...

• Saga med Nova

Hoffsan: JÄTTE FINA!!
    Vi ska nog ha inbjudningarna i vitt som bas, med lime/ljusgrönt inne i. Vi har rosa i blommorna istället.
    Vad ska du ha för färger på placeringskort m.m.? JAg skulle ta samma färger på allt, så det går hand i hand, stilrent.

• Madeleene

Saga med Nova: Japp så snäll är min bästa kompis som jag har haft i ca 10 år. Jag HATAR skogen för det finns spindlar och skit där inne. Just därför skall hon sätta mig där. Hon råkade säga bort sig lite om fallskärmshoppning. Så ja man märker när det börjar närma sig. Tänk på att etablerade par som är förlovade/sambo delar man inte på. Det är dem gifta man kan dela på. Man kan ju sätta dem med en annanbords granne men typ ha dem mitt emot sin sambo/förlovade. Jag hade min m2b framför mig jag när vi sist var på bröllop i våras, fast jag hade en annan kavaljer.

• Jeenny

Hoffsan: Supersnyggt!! Håller me, tycker du ska köra samma färg rakt igenom :P

• Hoffsan

Tack! Jag tror inte jag ska ha placeringskort utan skriva ut namnen på festhäftena i datorn istället men jag vet inte om jag ska ha rosa festhäften, vita eller gråa...med monogrammet som på inbhudningarna eller utan monogram osv osv och så tänker jag på vigselprogrammen...Hur sjutton ska jag ha dem? Har gjort ett provkort men tyckte det blev sådär:
    www.pixbox.se/pic_show_id12384833.html
    Kankse skulle haft monogrammet istället?

• Jeenny

Hoffsan: Kan du inte ha grå bakrund där oxå precis som på inbjudningarna? Blir ju skitsnyggt...

Svar på tråden Någon som gifter sig aug 2008?