• Saga med Nova

Någon som gifter sig aug 2008?

Ja någon?
    Kanske kan prata om allt, hjälpas åt? Tipsa osv

• Svar på tråden Någon som gifter sig aug 2008?
  • SlottsBrud2008

Suniz

Våran budget ligger runt 50 tusen, men vi ska ha kuvertavgift och avsäga oss presenter. Så en ganska stor summa "försvinner" ju där för oss.
    Vi kommer bli mellan 70-90 gäster..
    Vi har dock turen att få fotografer, naglar, smink, sångerskor gratis. Så där sparas det in en hel del.

Gå igenom och tänk efter.. är det någon man känner, kanske en släkting som är florist/frisör/sömmerska eller vad som helst. Oftast finns det ganska många slantar att spara där :)

• Saga med Nova

Jeenny. samma här Lagom

Suniz: grattis!!
    Vi har ingen.. våra föräldrar betalar, MEN vi är inga som vill lägga 1 miljon på det för det, vi ska göra det som vi vill & än så länge så är det inte så dyra kostnader .-)
    Tips.. *bygdegårds aktigt, med catering, dom kan göra 3-rätters eller buffé, för mycket billigare & ändå gott & fint osv. Personligen gillar jag det bättre..

*Som budgetbrud skriver, smart att tänka på

*hyra dukar / köpa lakan på ikea-billigare kanske?

*kolla olika sätt att göra inbjudningskorten på osv

tja lite tips iallafall...

• Jeenny

Har NOG bestämt oss för färg nu :P Vitt, rosa å ljusgrön... Hur låter d?

• SlottsBrud2008

Jeenny
    Åh, ljusgrönt är SÅ fint (har inrett våra två största rum i ljusgrönt/limegrönt :D), Speciellt ihop med rosa! Var lite fundersamma på det till vårat oxå men det blev rött och svart istället (mer vi).
    Det kommer bli superfint!!!

• bridesilly

jeenny

De färgerna ihop blir nog jättefint

• Jeenny

Budgetbrud 2008: Rött ÄR fint men d e inte jag... Jag e rosa =) Men så svårt vad som passar till, men vi tror vi bestämt oss för d =)
    Bridesilly: Tror du d? D e ju så svårt!!

• bridesilly

jeenny

jaa definitivt man ska alltid köra på det man känner är rätt från början

• Jeenny

Bridesilly: Va har ni för färger?

• bridesilly

jeenny

vi har bestämt oss för grönt, vitt och silver

• SlottsBrud2008

Jeenny

Hela vårat bröllop kommer gå lite i en "väldigt klassigt bröllop/nymodigare rock-stil". Så rött och svart kommer bli jättebra. Ska vara på ett slott oxå så det blir perfekt :)

Men samtidigt så kan jag känna att det vore sååå fint att ha ljusa färger som "lyfter" allt. Ni kommer absolut få det med dom färgerna!! Har ni tänkt på nått mer tema eller så?

Svar på tråden Någon som gifter sig aug 2008?