Någon som gifter sig aug 2008?
Ja någon?
Kanske kan prata om allt, hjälpas åt? Tipsa osv
Ja någon?
Kanske kan prata om allt, hjälpas åt? Tipsa osv
Hoffsan, ja håller med Jeenny
bridesilly: tack
Madeleene: jaha, trodde man kunde dela på sambos?
Jo har funderat på det men den rosa bilden syns skitkast på det gråa. Hmmm...
hmm men kör lite samma som på inbjudan? Monogrammet på det med?
Saga med Nova: Min bordskavaljer var sambo och dem delade dem men hans flickvän satt mitt emot honom och jag mitt emot min m2b.
aha, då ska vi göra så kanske Vi har vart så taskiga så vi har delat sambos Svärmor sa att det skulle vara så
Något mer skoj ni har planerat?
Saga med Nova: Tänk dig själv att vara sambo och så blir du delad på dig, så att du inte har din sambo i närheten? Om man kanske har varit tillsammans 1 år och inte hunnit träffat alla.
ja usch! Men dom som bara har varit tillsammans så lite delar vi ju inte på Inte heller dom som absolut inte känner någon, för det är oschysst med.
Inte planerat nåt här... Väntar på semestertiderna ska va över så vi kan boka kyrka å lokal sen blir d till att börja PLANERA på riktigt :P
Hur långt har ni alla kommit? Jag satt med en lista tidigare idag (har sparat den) och där såg jag hur mycket vi hade planerat men bara inte bokat då datumet bara är preliminärt så allt är bokat preliminärt.
Hej på er!
Nu har vi nog kommit fram till att ha lila istället för rosa, blir lite starkare då
Idag ringde jag & bokade kyrkan MEN hon skulle kolla att det är ledigt... Så än vet vi inget... Kom på nu att hon tog inte mitt namn?! SMART.