• Saga med Nova

Någon som gifter sig aug 2008?

Ja någon?
    Kanske kan prata om allt, hjälpas åt? Tipsa osv

• Svar på tråden Någon som gifter sig aug 2008?
  • Pidis

Här har ni en kanske Augusti -08 brud.
    JAg och min sambo flyttar till en större lägenhet i nästa vecka och då ska jag fria. Skulle flyttat denna veckan men det blev inte av. El krångel mm. I alla fall så tänkte jag att vi ska gifta oss samtidigt som han fyller 25. Slå 2 flugor i en smäll liksom ha ha ha.
    MEn vi får väl se om han säger ja
    Har pratat om vilka vi skulle bjuda om vi gifter oss. Var vi ska gifta oss mm

Så roligt att planera bröllop.
    Vill ju börja nu direkt.
    PLanerade min kompis bröllop förra året så har vanan inne. *skratt*
    Fast vårt blir lite större.
    Dem hade 26 gäster och kommer nog ha ca 80.

Kände att jag behövde prata lite om det bara.Vill överraska släkten emd det. Bara skicka ut inbjudan liksom.

• Saga med Nova

Madeleene: ja ganska nära. *försöker vara hemlig* Ja, men bra att ni kan kompromissa! Vi har enats bra i alla delar än så länge

Ska du ha tärna?

• Madeleene

Pidis: Fyller även din m2b år 080808? det gör min också, det var han som föreslog datumet, för att han lättare skulle komma ihåg bröllopsdagen.

Saga med Nova: Jag lovar, jag ska inte säga något. Tror många som gifter sig i det området. Jag sa i Gävle området och det är ett STORT område. Så bra att ni är det, men min m2b brinner så för detta stället så därför kunde jag bara inte säga nej till honom. Ja min syster och min bästa vän kommer vara tärnor. Kommer vara med under förmiddagen och sedan så under själva vigsel akten så kommer de inte stå där framme med oss. Dumt när vi viger oss på en vall.

• Madeleene

Saga med Nova: Ska du har tärna/or?

• Saga med Nova

Pidis: så skoj!!

Madeleene: nä jag tror inte det. Är så kluven.. vill gärna att mina döttrar ska vara det, men dom är så små. Skulle vara 4-åringen då. Hon är 4 nästa år. Men nää...
    Jag kan ju ta med en av mina vänner den dagen..

• Madeleene

Saga med Nova: Tror det är bättre om det är någon kompis till det, för det är ju tärnan/orna som står för möhippan.

• Saga med Nova

jaaa, men kan man be 2 st stå för möhippan?

• Madeleene

Saga med Nova: En kommer väl ha huvudansvaret och en kan hjälpa till lite mer. Vet att min syster vill vara med och planera möhippan och min bästa vän har redan börjat planerat den. Hon ska sätta mig i en skog med en GPS sändare och så ska hon ha en karta över mig så hon vet vart hon har mig. Så snäll är hon. Jag tycker det för då behöver de inte dra hela ansvaret själv, det är ganska jobbigt att hålla i en möhippa/Svensexa.

• Saga med Nova

M: ha ha i en skog??
    Jaa sant, jag vill inte ha en möhippa så, utan bara middag...

• jenko

Oj, nu har det skrivits lite här. Måste ta och läsa igenom allt.

Jag vill inte ha möhippa. Dels för att jag inte tycker det är kul att bli utskämd och så har jag inte speciellt många vänner här, så det skulle bara bli jag och nån till i såna fall. (Jag har flyttat mycket, så alla bort utspridda)
    Fast det skulle vara kul att ha nån tjejmiddag eller nåt.

Svar på tråden Någon som gifter sig aug 2008?