Någon som gifter sig aug 2008?
Ja någon?
Kanske kan prata om allt, hjälpas åt? Tipsa osv
Ja någon?
Kanske kan prata om allt, hjälpas åt? Tipsa osv
Ni nya som inte har varit inne i vår tidigare augustitråd är väldigt välkommna dit
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2360806.html
Saga med Nova: Oj, de va inte dåligt, vilket drömläge, inte behöva tänka på va de kostar!
Vi har inte gjort nån budget än, men det börjar bli dax. Vi har sagt att vi ska bjuda max 150, men jag tror att det kan bli svårt att få ner antalet dit... Men vi kommer nog ta en kuvertavgift istället för bröllopspresenter... jag pluggar nämligen å min m2b kommer bara jobba denna termin, har sagt upp sig för att åka till Chile 3 månader efter jul... så han sparar för de oxå...
Gifter oss oxå 16/8-08 och jag vill redan börja planera för fullt! Men som de andra flesta så tycker min m2b att det e för tidigt.. men sett ut inbjudningskorten iallafall =)
o bokat kyrka och festlokal.
Hannahpanna:åå åka iväg så länge? Så skoj!
Zezan: vad ska ni ha för några?
Saga med Nova: Hittat jättefina på romance.se
Jag tänkte först göra de själv, men då sa min m2b: här ska inte klippa o klistras" han vill ha såna som ser exklusiva ut, och jag ä rätt glad att jag slipper göra dem, inte så pysslig på det sättet =)
Jag har planer på att se ut klänningen, men kanske för tidigt, vet ej..
nej då, kolla kan man ju alltid göra Men jag som vill ner i vikt, kan inte se ut någon...
Det var ju det där med vikten me ja =) jag ska oxå gå ner.. tradigt, jag har ju blivit sååå lat. Men man vill ju se fin ut på sin stora dag
japp har du mycket du ska gå ner? Jag började förra veckan, har gått ner 2 kg nu
Hej på er!
Jag verkar vara ensam om att gifta mig den 23/8, är det något konstigt med det datumet?
Vi ska ha vigseln på en utav skärgårdsbåtarna här i stan som sedan tar oss och gästerna till festplatsen som ligger vid vattnet. Det blir nog kanon!!
Våra färger kommer (också vara) vitt,silver och grönt.
helst vill jag ner de 10 kg som jag gått upp sen förra sommaren. För tillfället går det inte så bra..tappat motivationen (även om den borde vara som störst nu)
Hur gör du? Äter rätt och motionerar mkt?