• Saga med Nova

Någon som gifter sig aug 2008?

Ja någon?
    Kanske kan prata om allt, hjälpas åt? Tipsa osv

• Svar på tråden Någon som gifter sig aug 2008?
  • Saga med Nova

Blekine brud: hmm silver är ju fint med! Hmm klurar på vad vi ska ha...

Zezan: njaa motionen är sådär, skippar sötsaker iallafall, men nu tycker jag att jag äter mer än innan.. hmm
    Jag försöker gå promenader.. denna veckan timmes promenader 4 ggr. Ganska snabba. Men då har jag inte gått på lääääänge!

• Blekinge Brud

När vi bokade datumet tänkte vi först att det kanske är dumt att ha det precis innan löning (23/8), just om gästerna vill köpa sig nya kläder osv precis innan. Men sen kom vi fram till att de har ju faktiskt tre månader på sig att göra det.

Är det därför det inte är några som ska ha det den 23? Att de tänker på löning. Själv tycker jag att det är rätt skönt att få in lite pengar på kontot efter alla utgifter

• Zezan

Blekinge brud: Vi ville egentligen gifta oss 8/8 eftersom vi förlovade oss det datumet 2005, men eftersom det är en fredag, och för att jag av nån knasig anledning tyckte att den 9/8 klingade helt fel så blev det den 16/8 istället =))

Saga med nova: Jag försöker oxå skippa sötsakerna, men usch vad svårt det är. Men vi har iallafall börjat gå ut o gå varje kväll nu, ca 40 min. Tycker det är rätt lagom i början..

• Blekinge Brud

Vi förlovade oss den 23/7 2006 så det blir två år och en månad efter

• Saga med Nova

zezan; det är ju jätte bra!!!

Blekinge brud: vi tog 16 för 2 nära anhöriga, som har gått bort, föddes den 16 Fast för lääängesen

• Hannahpanna

Zezan: Ja funderar oxå på att börja kolla klänning... Ska nog sy upp, så jag vill prova en del innan och hinna tänka på hur jag vill ha den. Som sagt, kolla kan man väl alltid göra?!

Saga med Nova: Ja, kul för min m2b att va borta 3 månader, tråkigare för mig som stannar hemma...

• Zezan

Hannahpanna: Jag tänkte först oxå få min uppsydd, så jag har redan varit o provat en gång. Men efter att ha sett alla fina klänningar ångrade jag mig o ska köpa/hyra istället. Tänkte gå igen o prova i december typ.

• Virvel

Ni som ska leta brudklänningar och vill köpa till lite billigare priser ska passa på att kolla upp med butikerna när dom har rea. Brukar vara i oktober. Tänkte göra så själv men blev helt såld när jag fick på mig min klänning.

Gifter mig den 9 augusti nästa år och åker imorgon för att hämta min Nixa 929 som jag beställde för ca två månader sedan. Spännande!

lindaochjocke2008.weddingannouncer.com

Svar på tråden Någon som gifter sig aug 2008?