• Sirili

Bröstförstoring 10

aircondition skrev 2007-09-09 19:33:03 följande:
    Jag tror att man måste vara "lycklig" innan man opererar sina bröst. Man blir inte lycklig av att göra det, men man kan bli lyckligare. Det är ingen generallösning på alla ens problem. Så om man tror att man från att känna sig olycklig, dålig, "jag har så många problem" - människa, blir såååååååååååå lycklig i samma stund man kommer hem, så tror jag man måste fundera om. De som ångrar sig,har säkert just de tankarna att det ska göra ens värld så mycket bättre. Om man inte gör det för sin egen skull, så tycker jag att man ska avstå. Och fundera många gånger på hur stora bröst vill jag ha? Hoppas att ni förstår mig rätt...
    Bra uttryckt!! Precis så tänker jag med!

Jag va nöjd med min kropp även innan op, men är ÄNNU mer nöjd med den nu. Det viktigaste för mej är inte "stora bröst" i sej, utan att jag ville känna mej kvinnligare även upptill. Det viktigaste för mej är att jag känner mej stark och smidig i kroppen, att jag har bra kondis och att min kropp utför det jag vill utan värk etc. Brösten är för mej bara som ett "smycke" typ, och inget jag eg. vill framhäva så värst eller så. Jag har nu 75E, och de är helt lagom och i propoportion till min övriga kropp - fast jag vet att det låter stort. Innan op trodde jag det skulle se större ut än det gör med 75E (hade 75B/liten C förut, är lång, bredaxlad och vältränad). Allt handlar ju om hur man ser ut i övrigt och ens proportioner.

Jag hade heller inga naiva föreställningar om att jag skulle bli "lyckligare" av ett par fylligare bröst - och det har jag inte blivit heller. Jag känner mej precis som förut - fast blir ju lite gladare när jag ser mina nya boobs och vad snygga de blivit, i spegeln.

Förresten va hela bröstop-grejen faktiskt en ren spontangrej för mej - tro´t eller ej. Bestämde mej inom loppet av ca 1 v. från det att jag började tänka på det och läsa på nätet - sen så "vips!" hade jag bokat både konsultations-och op tid. Jag "råkade" ha de pengarna som behövdes, och allt passade bra i tiden just då - så jag slog till, och ångrar mej inte 1 sek.!

((Kram))
  • Sirili
    Superstage skrev 2007-09-09 19:52:14 följande:
    plastikkirurgi.mylava.net/Denna sida funkar jättebra. Den gamla är nedlagd tror jagJag heter Lovesex där
    Det fukatr inte att skapa konto där för mej... Fattar inget...

Först när jag skrivit in mina uppgifter och vlt anv.namn så kommer det upp följande text:

Konto har blivit skapat. Du har fått en konfirmationskod skickad till den e-postadress du angav.

"Var god och kolla din e-post och klicka på konfirmationskoden för att kunna logga in."

Och sen när jag trycker på den koden i e-posten, och loggat in på Mylava-sidan, så kommer det upp följande text:

"Kontot är inaktiverat."

Fattar inget!! Varför står det så?? Och vad betyder det eg.?? Nån som vet och kan hjälpa mej?... Stod det så för er med??....
  • Sirili
    Superstage skrev 2007-09-10 06:35:00 följande:
    Sirili: hur mycket la du in och har du några bilder att visa?:)Jag ska berätta för trådskaparna om ditt problem. Jag mailar dom nu:) Återkommer
    Å, va gulligt av dej!

Jag la in 375 ml anatomiska geléhallon FF soft touch. Jag har tyvärr inga bilder i datorn än, och digitalkameran har pajat... Blivit en spricka i displayen...
  • Sirili
    Superstage skrev 2007-09-10 09:44:48 följande:
    Sirili: Sillis behöver veta vad du har för användarnamn på den sidan, då kan hon hjälpa dig med kontot.Skriv till mig så fort du ser detta.
    Jag har användarnamnet Arba där.
  • Sirili
    aircondition skrev 2007-09-10 12:16:01 följande:
    Vet faktiskt inte vad det var som gjorde att jag valde SH. Jag opererade mig för 7 år sedan. Brösten har inte ändrat sig något efter operartionen. Trots graviditet och amning. Jo, det är så att man träffar en sköterska först. Jag tyckte väl inte det spelade någon roll. Hon som jag träffade var inte alls snorkig.Men det blev ju mer på riktigt när man träffar läkaren. Leif Gylbert hette min doktor. Verkligen bra på att fötså vad man vill, hur man har tänkt. Så kommer han med sina tankar om vad som passar. Jag har inte haft några komplikationer alls. Brösten är mjuka och "faller" som dom ska, när man ligger och så. Står inte rakt upp fast man ligger på rygg. Man kan ju se det ibland och det är ju inte så himla snyggt, ärligt talat. Jag har ärren under brösten i vecket precis. Dom är "synliga" som vit sytråd ungefär.
    Men om du ligger ner på rygg blir väl inte brösten platta som med vanliga bröst, som liksom "flyter ut i armhålan"?...

Mina sillisar faller oxå ut åt sidorna, men behåller den rundade formen iaf, och blir inte platta.

Får jag fråga om du har snittet under bröstet+ Förlorade du i så fall känseln under bröstet en tid efter op? I så fall, när kom känseln tillbaks där, om den gjort det?...

Är dina bröst oxå kallare på undersidan ibland, än det övriga bröstet?...

((Kram))
  • Sirili
    Superstage skrev 2007-09-10 18:41:51 följande:
    Sirili: du ska kunna gå in på sidan för hon skrev att du är aktiverad.
    Nu funkar det! Tack för hjälpen!

Vet du hur man gör för att skriva sin presentation på sin sida där?... Vad heter du på det forumet förresten?

((Kram))
  • Sirili
    Polstjärnan2 skrev 2007-09-13 11:21:54 följande:
    Ni får väl ha en liten fotosession i helgen, hi hi!Blev han lika nöjd som du? Vet du förresten hur det kommer att bli med ärret efter flera op? Man får kanske räkna med att byta efter ca 10 år och då ska ju implantatet först ut och sedan ska ett nytt in.. Man skär förstås i samma ärr som tidigare men undrar hur fint det läker en andra gång.. Hade du i åtanke det här med att byta efter några år eller tänkte du mest på de närmaste 10?
    Man behöver inte ju byta om man inte får komplikationer. Finns många som haft samma implantat i hela tiden - i 30 år och mer - och inte haft några problem alls med det. Och nutidens implantat är ju mkt högre kvalitet än de, så inte behöver man räkna med att byta, det beror ju på.
  • Sirili
    Summer08 skrev 2007-09-17 17:01:42 följande:
    Uj va tyst de är här...Ingen som har nått tips på vad man ska komma ihåg och fråga/prata om när man ringer kliniken?Skulle göra de idag, men de får bli imorn istället, har varit fullt upp idag=)
    På denna sida finns många förslag till bra frågor inför en konsultation:

www.qvinna.info/

Jag vill gratulera till ditt val av klinik - du kommer säkerligen att bli jättenöjd!

Själv op jag mej på VK för 2,5 mån sen - är jättenöjd!! Jag som älskar att träna mkt va orolig för att jag inte skulle kunna träna som vanligt efter uppehållet efter op - fast nu är jag igång precis som förr igen - sååå roligt och en stor lättnad att jag inte förlorat nåt i kondisväg och att jag faktiskt har i stort sett samma muskelstyrka som innan op - dock är jag mer försiktig med bänkpress - tar lägre vikter nu - och undviker armhävningar i 3,5 mån till.

Jah hoppas oxå verkligen att ni fortsätter skriva hit - här känns det lite mer "personligt" liksom tycker jag - än på de "större forumen". Fast det kanske inte ni tycker?...

Men skriv gärna och berätta om era bröst- erfarenheter och funderingar - jag läser så gärna - men har haft mkt på sistone så jag har inte hunnit sitta så mkt vid datorn.

((KRAM alla!!))
  • Sirili
    gabbe skrev 2007-09-19 12:04:20 följande:
    Ska ha mens när jag ska opereras :( Nån som vet om man kan ta primolut-nor i samband med en operation, vill inte behöva ändra datum....
    Gör inget att man har mesns då man opereras. Det hade jag och en till tjej som op sej samma dag. Kan iofs va bökigt att byta mensskydd då man är svag och trött efter op - men annars är det inga problem.
Svar på tråden Bröstförstoring 10