• ipanemagirl

Sniktråd -hur stor var den minsta gåvan ni fick?

Hehe jag tänkte verkligen inte spela sniken utan bara kolla vad som är brukligt. Jag har gift mig nu och kommer ju själv att gå på bröllop vad det lider. Vad är den minsta gåvan ni fått värdemässigt? (skamgränsen försöker jag hitta)

Själv gav jag 500per par för två år sen men det verkar inte ha "indexerats upp"

• Svar på tråden Sniktråd -hur stor var den minsta gåvan ni fick?
  • snofsan

liinda e : ja gjorde inte sånt när ja var liten men däremot så köpte jag saker ¨på en affär som heter tian... å pengar som blev över köpte ja godis till mig själv OCH det med affären tian har jag alltid fått hört sen dess.. :p

• Risslan

he he fortsätter även jag lite ot. Jag (och min syster) köpte tandborstar i julklapp till släkten!!!!!!!! Vad vi gjorde med överskottet kommer jag dock inte ihåg.

• 2aug08

Sara o per: Jag trodde jag fick handdukar tidigt, jag var 8. men du tog priset. Lider med dig.

• Liinda_e

när jag fyllde 15....

alla andra fick moppe i 15 års present jag fick...

håll i er

en TVÄTT-KORG!!!!!!!!

• Skottdagen2008

När jag fyllde 18.....

...fick många av mina vänner körkortet betalt......jag fick....

.......en frysbox

• Liinda_e

*asg*

vi e ganska ot nu...men det är roligt

• Pärlplattan

Hahahaha!! Vilken underbar tråd, och vilka underliga människor det finns!! Absolut helt otroligt.. Ska fundera på om jag själv har något att bjuda på.

• Pumpkin

Fortfarande OT:

När min morbror var typ 27-28 så fick han en leksaksbil med tillhörande husvagn av sin moster

Samma person gav mig ett kassettband med Vikingarna och en pennvässare den julen

• thalia82

Eftersom trenden är startad... jag fortsätter med lite OT.

sen ca 10 år tillbaka har mina småsyskon fårr pengar (150-200 kr) av vår farmor och farfar när de fyllt år. Jag har fått handdukar, små väldigt tantiga skålar och sånt.
    Nu i somras fyllde jag 25, så jag tänkte att jag bjuder hem släkten för första gången sen jag flyttade hemifrån. (Har bott rätt långt ifrån alla tidigare, nu är det bara 15 mil, ungefär.)
    Några dagar innan hör min farbror av sig och frågar vad jag önskar mig. Svarade att presentkort i skivaffärer, biocheckar och sånt är alltid kul att få. Det kan liksom inte bli fel, även om det kanske känns lite fantasilöst att ge sånt ibland.
    Gissa vad jag fick!
    Släkten hade gått ihop, och farmor bestämt att jag skulle få...
    En duk! :-O

• Liinda_e

no shit!

vad glad du måste ha blivit...
    tänk om min släkt nånsin ville ge mej så fina presenter....
    tänk en duk
    inte illa

Svar på tråden Sniktråd -hur stor var den minsta gåvan ni fick?