Inlägg från: Akvavit |Visa alla inlägg
  • Akvavit

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Gotland08,
    Nae, CT på Gamman är en annan än C T här. Och hon vill inte att man lägger ut den utan att ha frågat henne eftersom hon är fotograf själv och ska hänga upp bilden på väggen. Jag råkade lägga in den i mitt galleri här, och hon bad mig ta bort den, men på Gamman hade jag faktiskt frågat henne innan....

Men om du vill fråga henne har jag en mailadress du kan kontakta henne på tror jag....

Jag gillade också att kilklackarna var vita, och att det var just kilklack, lite grövre än stiletter
    Min favorit som jag seriöst funderar på är
    cgi.ebay.com/MUST-HAVE-Fur-Trim-Lace-Up-Pom-Pom-BOOTS-6-WHITE_W0QQitemZ200161484002QQihZ010QQcategoryZ63889QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
    Räknade ut att inklusive frakt skulle det ändå inte bli mer än 400 kr.

• Akvavit

Är det någon som har beställt från e-bay? Vad är bästa sättet att betala, om man köper från en e-bay store? Hur funkar detta pay-pal?

Nån som vet?

• Akvavit

ct,
    Nu har jag registrerat mig på Paypal. Vet du vad detta "Expanded use" är? Jag hittar info om hur man får det, och att man behöver det (?) men inte varför man behöver det eller vad det är....
    Nån som vet?

• Akvavit

Hihi, nu ha jag shoppat på e-bay för första gången!! Gick ju hur smidigt som helst, och nu väntar jag spänt på att mina vita pälsiga stövlar ska dyka upp. Så tråkigt att det ska dröja så länge....
    403 kr slutade det på, inklusive frakt och allt, inte så blodigt!

Vi ska ha heldagsfotografering, de ska vara med i 9 timmar, sen får vi välja från och till när. Om jag ska vara hos frissan kl 9 kanske vi tar fotgrafen från 10.00-19.00 så de kan vara med under förrätten. Och de är två fotografer som kommer vara med hela dagen, så en kan följa mig och en brudgummen, och efter vigseln följer en med oss och en följer med gästerna...

• Akvavit

Gotland08,
    Klart du ska köpa dem också om du vill! Bara roligt om man kan inspirera andra
    Vet inte när de kommer, vad kan det ta att skeppa hit dem från USA? Två veckor? Men jag lovar att rapportera, får se om de passar också. Skulle nog inte normalt sett ge mig på att beställa skor på nätet...så svårt med storlekar och så...

• Akvavit

Åh vad tråkigt med inbjudningarna!
    Hade ni beställt dem färdigtryckta? Var det kortföretaget som skrivit fel datum eller hade ni beställt fel?

• Akvavit

Idag är det den 23'e oktober. Det betyder att om exakt 4 månader (datummässigt) så gifter vi oss!!
    Herregud, vart tog tiden vägen?? En del av mig säger "hjälp, så snart!?", den andra delen säger "Jippi, snart är vi där!"

• Akvavit

jennysnartfru,
    Söt näbbklänning
    Vi ska ha en tärna och en marskalk, sen har vi nog inte helt 100 bestämt om vi ska ha näbbar eller ej. I så fall blir dettärnans döttrar, varav den yngsta är min guddotter.
    Å ena sidan vore det jättekul, och de skulle verkligen vara supersöta, samtidigt så känns det som de kanske skulle ha svårt att stå still, och vi vill nog inte ha några distraktioner under vigseln. Dessutom ska vi ha barnfri fest sen, så det känns lite dumt att de ska åka en massa mil för att vara med på vigseln och sen åka hem igen... vi får se

• Akvavit

Vi kommer antagligen ha Trollens brudmarsch som inmarsch på fiol med två spelmän som spelar gående nerför gången med oss.
    Solosång vet vi bara Du är allt av Sonja Aldén, sen skulle jag vilja ha From this moment av Shania Twain.
    Utmarsch blir Trettondagsmarschen, också fiol.

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...