Inlägg från: Akvavit |Visa alla inlägg
  • Akvavit

Januari-Februari 2008 fortsättningen...

Förresten, ett litet (onödigt) tips till er som ännu inte skickat ut inbjudningarna, på postens hemsida kan man beställa frimärken från en kollektion frimärken som kom ut till alla hjärtans dag för något eller några år sen, kostar lika mycket som vanliga, men lite kul med hjärt-frimärken....
    www.posten.se/i/ebutik/img/stor/S241253.jpg
    www.posten.se/m/frimarken

• Akvavit

Spännande, igår fick jag en lapp att UPS hade varit och försökt lämna ett paket hos oss, det betyder att mina vita stövlar har kommit!! Så jag ska försöka hämta dem idag, får se om de passar!!

• Akvavit

Bzzz, så hemskt tråkigt med din morfar, och när det händer så snabbt och plötsligt....
    Ta hand om dig!

• Akvavit

~vinterbrud~,
    Men vad letar du efter för typ av stövlar? Det finns väl massor med högklackade vita stövlar? Ska de vara tunna med smal klack eller lurviga och grövre som mina?
    Såg ett par på Blocket idag i vitt siden. Varma lär de inte vara, men snygga

• Akvavit

Mina stövlar är jättefina, och de passar!!! De är lite för stora, men det gör inget!
    De ser precis ut som på bilderna, och som sagt snabb leverans. Och 400 kr....
    home.gamman.se/akvavit/index.asp&mn=1196&view=true&img=4804
    home.gamman.se/akvavit/index.asp&mn=1196&view=true&img=4805

Att man kan bli såååå lycklig av ett par stövlar!

Så Gotland08 och alla andra, jag kan verkligen rekommendera dem!

• Akvavit

~vinterbrud~
    om man går in på länken så finnna lite längre ner en länk till en konverteringstabell.
    pages.ebay.com/sizing/accessorieschart.html
    Jag har normalt storlek 38/39 och borde därför ha US size 6.5 eller 7 enligt tabellen, men så määte jag min fot med en linjal och fick 24 cm, så jag tog i lite till 24,5 för säkerhets skull och beställde en size 8. Och som sagt, de var lite för stora, så en 7.5'a för 24 cm hade varit perfekt tror jag.
    Så mät foten, det är nog det säkraste måttet.

Och precis, du betalar via Paypal, det var första gången för mig, men det var superenkelt!

• Akvavit

~vinterbrud~
    Båda var jättefina, men gillar också de med hög klack bäst
    Lite partisk kanske...de är ju nästan som mina, bara öglorna till snörningen som är olika, och inga "pom-poms" i snörena.
    Sen så är det samma säljare på den första som jag köpte mina från, så då kan jag säga att den säljaren är bra, CutesyShoes.

De andra kanske är lite mer praktiska, men hur mycket mer egentligen? De är fortfarande vita "fin-boots", spelar klackhöjden så stor roll för framtida användande?

Svar på tråden Januari-Februari 2008 fortsättningen...