• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Gör ett försök att starta en tråd för oss som ska gifta sig runt skövde, eller i skaraborg.

Vore kul att bolla lite ideer och kanske vi kan ge varandra lite tips och komma med förslag.

Men framförallt en tråd att tjöta i

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
  • CaCC

Hej på er alla blivande brudar. Här kommer en till förväntansfull blivande brud.
    Jag har suttit och läst igenom alla inlägg och nu är det dags att skriva.

Jag och min m2b ska gifta oss i augusti nästa år.
    Längtar så jag blir tokig.

• Pärlhönan

Bella30: Funderar på en liten stockholmstripp för att åka och prova den igen samt några andra som jag tycker är fina. Så att jag inte ångrar att jag inte provade de andra. Men jag älskar den klänning. Kommer att ha ett rosa band i midjan.

Vad för klänning är du sugen på??

• Bella30

Jag vet ärligt talat inte vad jag vill ha för klännning.
    I n g e n aning alls...
    Men jag hoppas att det klarnar lite när jag börjar prova...
    Skall gå ner 10 kilo först!!
    Köper träningskort i morgon !

Låter tokfint med rosa band...

Pärlhönan skrev 2007-11-14 19:16:31 följande:
    Bella30: Funderar på en liten stockholmstripp för att åka och prova den igen samt några andra som jag tycker är fina. Så att jag inte ångrar att jag inte provade de andra. Men jag älskar den klänning. Kommer att ha ett rosa band i midjan.Vad för klänning är du sugen på??
  • Pärlhönan

Det är kalaskul att prova

Om du ska bröja träna smat gillar nätet, rekommenderar jag funbeat. Träningsdagbok på nätet. Här ser man diagram över sin träning, samt kan lägga upp mål. MAn kickar bara i vad man tränat under dagen/veckan (finns massor av alternat, TOM förlossning) samt kan man jämföra mot kompisar om man vill. Eller bara hejja på varandra. SKITKUL och grymt bra för motivationen, då man inte vill att kurvan i diagramet ska sjunka för mycket

• Mickes tös

Pärlhönan: ja det är nog viktigt att prova flera gånger så att man inte fantasin spelar spratt med en... man vill ju inte att drömklänningen förvandlas till enbart en dröm. Det är det jag är mest rädd för, eftersom jag inte fick ta några kort med klänningen...

• Mickes tös

apropå träning så har jag ett tips, jag fick en dansmatta när jag fyllde år och den är toppen träning , go och glad musik och bra konditionsträning

• Bella30

Vilken bra sida ! Tack för tipset!!

Pärlhönan skrev 2007-11-14 19:29:55 följande:
    Det är kalaskul att prova Om du ska bröja träna smat gillar nätet, rekommenderar jag funbeat. Träningsdagbok på nätet. Här ser man diagram över sin träning, samt kan lägga upp mål. MAn kickar bara i vad man tränat under dagen/veckan (finns massor av alternat, TOM förlossning) samt kan man jämföra mot kompisar om man vill. Eller bara hejja på varandra. SKITKUL och grymt bra för motivationen, då man inte vill att kurvan i diagramet ska sjunka för mycket
  • Liinda_e

hej på er alla glada ,hoppar in på ett gästspel och hoppar ut igen...hejdå!

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)