• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Gör ett försök att starta en tråd för oss som ska gifta sig runt skövde, eller i skaraborg.

Vore kul att bolla lite ideer och kanske vi kan ge varandra lite tips och komma med förslag.

Men framförallt en tråd att tjöta i

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
  • snofsan

aaaaaaaaaaa vad jag HATAR alla J***A oförskömda telefon försäljare... viissst dom e trevlig i början tills man säger nej då ba a men vafrö vill du inte de då va e de som inte e bra med detta erbjudandet.. öhhhhh ja vill lixom inte byta e nöjd som ja e jaha hej då... SUCK!

• Mickes tös

snofsan: du får ju förklara att han också behöver prova kläder för att vate vad han ska ha mera exakt... till oss ringer det inga telefonförsäljare längre...

• Bella30

Maldiverna ... *Längtar*

snofsan skrev 2007-11-12 19:54:57 följande:
    ohh kul vart går den till??
  • snofsan

Mickes tös skrev 2007-11-12 20:03:15 följande:

snofsan: du får ju förklara att han också behöver prova kläder för att vate vad han ska ha mera exakt... till oss ringer det inga telefonförsäljare längre...
    hihi ja jag får förklara det så .-)

jså varfrö ringer de inga längre tog ni ett sånt där skydd ?
  • Mickes tös

japp vi är med i nix...
    Jag och min sambo har valstränat lite idag... men han har så ont i ena tån så det går så där, eftersom han är livrädd för att jag ska trampa honom...

• snofsan

Mickes tös skrev 2007-11-12 20:29:48 följande:

japp vi är med i nix...Jag och min sambo har valstränat lite idag... men han har så ont i ena tån så det går så där, eftersom han är livrädd för att jag ska trampa honom...
    hihihi
  • snofsan
    Bella30 skrev 2007-11-12 20:08:33 följande:
    Maldiverna... *Längtar*
    ååhh de låter underbart..

vi tänkte åka till mauritius på smekmånaden.. men de e ganska dyrt... 30.000:- för 11 dagar...

hur länge ska ni åka å om ja får vara så fräck att fråga vad det kostar att åka dit?
  • Mickes tös

Jag tror att jag har lyckats övertala min sambo att vi ska åka på sparesa till Bulgarien i 2 veckor, om vi får råd... Jag längtar...

• snofsan

Mickes tös skrev 2007-11-13 10:13:00 följande:

Jag tror att jag har lyckats övertala min sambo att vi ska åka på sparesa till Bulgarien i 2 veckor, om vi får råd... Jag längtar...
    men ursäkta min fråga du behöver inte svara på den men va kommer de att gå på ungefär med resan?
  • Mickes tös

2 veckor med halvpension och upp till 15 behandlingar i veckan ska kosta 24000 för oss två, och det är inte dyrt om man jämför, men det är ganska mycket som en klumpsumma

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)