• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Gör ett försök att starta en tråd för oss som ska gifta sig runt skövde, eller i skaraborg.

Vore kul att bolla lite ideer och kanske vi kan ge varandra lite tips och komma med förslag.

Men framförallt en tråd att tjöta i

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
  • snofsan
    Bella30 skrev 2007-11-12 18:40:42 följande:
    Tack snälla!När gifter ni er? *nyfiken*Vi gifter oss i maj 2008...
    den 30 augusti 2008
  • snofsan
    Bella30 skrev 2007-11-12 18:53:32 följande:
    Låter som att du fick toppen-service!Det vill jag oxå ha!Vad skall era blivande män ha på sig?Mickes tös skrev 2007-11-12 18:50:40 följande:
    m2b ska ha svart frockcoat
    hehe han ville egentligen ha kostym men ja tyckte att han kunde ha lite finare kläder på våran bröllopsdag
  • Bella30

Snyggt !

Mickes tös skrev 2007-11-12 18:57:40 följande:

jag tror jag lyckats övertala min m2b att ha en beige frockcoat
  • Bella30

Ok, är det jag som är första brud att gifta mig i denna tråd kanske ?

snofsan skrev 2007-11-12 19:11:36 följande:
    den 30 augusti 2008
  • Bella30

Hihi, min sambo vill oxå ha en svart kostym (han har sett en ursnygg på Hennings)... Men han skall prova frackcoat mm på StRemi - så får vi se...

snofsan skrev 2007-11-12 19:13:26 följande:
    m2b ska ha svart frockcoat hehe han ville egentligen ha kostym men ja tyckte att han kunde ha lite finare kläder på våran bröllopsdag
  • snofsan
    Bella30 skrev 2007-11-12 19:41:58 följande:
    Hihi, min sambo vill oxå ha en svart kostym (han har sett en ursnygg på Hennings)... Men han skall prova frackcoat mm på StRemi - så får vi se...
    aha så killarna kan prova där borta med... hm... ja sa nog släpa med mej m2b
  • Bella30

Japp, det sa ägarinnan (St Remi) då vi pratade med henne på Billingehus... De har både att hyra & köpa för killar oxå !

Just det, bröllopsresan är oxå bokad nu. Fick bokningsbekräftelse nyss !

• Mickes tös

snofsan: ja de har mycket på herrfronten oxå, min m2b provade inget nu, men man behöver bestämma ungefär klänning först, så man kan färgkordinera

• snofsan
    Bella30 skrev 2007-11-12 19:53:22 följande:
    Japp, det sa ägarinnan (St Remi) då vi pratade med henne på Billingehus... De har både att hyra & köpa för killar oxå!Just det, bröllopsresan är oxå bokad nu. Fick bokningsbekräftelse nyss!
    ohh kul vart går den till??
  • snofsan

Mickes tös skrev 2007-11-12 19:54:37 följande:

snofsan: ja de har mycket på herrfronten oxå, min m2b provade inget nu, men man behöver bestämma ungefär klänning först, så man kan färgkordinera
    aaaha okej.

men ja vet inte ens om ja får med honom heheh fast å andra sidan kunde ja släpa med honom till att dansa vals så kanske ja kan släpa med honom till st remi med
Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)