• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Gör ett försök att starta en tråd för oss som ska gifta sig runt skövde, eller i skaraborg.

Vore kul att bolla lite ideer och kanske vi kan ge varandra lite tips och komma med förslag.

Men framförallt en tråd att tjöta i

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
  • Mickes tös

blivandefrularsed: Min m2b vill att vi ska sätta upp alla julsaker till första advent så han kan njuta av det längre , jag tycker dock att man ska vänta, vi får väl se hur det blir, har inte så mycket grejer och julgranen kommer inte in förrän den 23...

• snofsan

hahaha jag ska sätta upp all julpynt första december
    älskar att pynta

• snofsan

Vad ska ni ha för bröllops skor då?

ja vill gärna ha fina med en liten klack på till vigseln men vill nog ha ett par till festen efteråt

• snofsan

Vad ska ni åka i efter vigseln?

vi ska troligen åka limo
    en kompis till oss känner en kille som hyr ut limo för 1000:- för en hel kväll!!!

• Marsaphir Marlean

Limo. Vi får den gratis. =)

• snofsan

Marsaphir Marlean skrev 2007-11-06 14:53:36 följande:

Limo. Vi får den gratis. =)
    kul

e de nån ni känner då?
  • Mickes tös

snofsan: skor är min största skräck, ve och fasa, mina fötter klarar inget och då är det svårt att hitta nätta skor med ordentliga sulor...
    Vi har ca: 200 meter mellan kyrka och festlokalen... vill gärna ha häst och vagn, men var lite inne på flakmoppe oxå

• blivandefrularsed

Mickes tös: Vi väntar oftast också lite med dom flesta julsakerna, först åker adventsljusstaken fram och några veckor senare pynten. Julgranen kommer dan före dan!

Snofsan: Skor?!!?!! Ingen aning...vita, söta, bekväma? Vill inte ha någon klack direkt (en väldigt låg isf, är inte så van vid att gå i högklackat...). Hade du tänkt att dom till festen ska vara utan klack?
    Vet ni nåt ställe i trakterna där man kan köpa brudskor till en vettig penning framöver??

Snofsan: Vi funderar på att åka i vår egen bil med marskalken (som chufför) och tärnan...

• Mickes tös

blivandefrularsed: Ja granen ska inte in innan den 23...

Hörrni tjejer är det ingen som vill lära sig vals?

• snofsan

mickes tös: hihi de hade varit jätte häftigt om ni åkte flak moppe

blivandefrularsed : jovars mina fötter e inga fan till klackar heller... men vill gärna ha ett par till vigseln å ett par till festen

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)