• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Gör ett försök att starta en tråd för oss som ska gifta sig runt skövde, eller i skaraborg.

Vore kul att bolla lite ideer och kanske vi kan ge varandra lite tips och komma med förslag.

Men framförallt en tråd att tjöta i

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
  • snofsan

Mickes tös skrev 2007-11-06 22:22:22 följande:

så fort jag släpper mitt datum så får du boka in det
    hihi då gör ja de

----------------

ja sa bara att vi ska gifta oss till mamam å pappa
  • Marsaphir Marlean

Snofsan Ja vi känner en som har tillgång till limo

Sedan skor ska jag nog ha två par, ett par till kyrkan som är fina och ett par bekväma till kvällen då jag vill DANSA.

• Pärlhönan

Jag ska iallafall inte åka limo. Inte min stil alls

Ska nog också plocka med mig två par skor. Ett par ballerina och ett par vita från scorett som jag köpte i våras för en annan klänning men som aldrig blivit använda. Hur sköna som helst trots lite klack.

• snofsan

mm jag tror att de ett ganska bra allternativ att ta med sej 2 par skor... hihii som i runaway bride

• Pärlhönan

Tror det med. Man vill ju inte riskera ont i fossingarna på den stora dagen så att man inte kan dansa

• Pärlhönan

Försöker hitta en bild på mina scorettskor. Vet att jag sett en här inne på BT

• snofsan

hmm.. svårt att köpa vanliga vita skor nu heheheh de finns bara vinter skor i murriga färger...

• Mickes tös

snofsan: läste i en annan tråd om precis de skorna , själv skulle jag aldrig kunna ha sådana skor då jag aldrig har gått i högklackat

• Pärlhönan

Fasiken vad det är svårt med klänning.

HAr hittat en på garamaj i stockholm som jag kärat ner mig i. Men Pronovias har ju så fina också men inget som jag provat än så länge. Hur sjutton ska man bestämma sig. Har dock kommit på att man måste sätta ett max belopp för klänningen. Då blir det lite färre att välja på

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)