• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Gör ett försök att starta en tråd för oss som ska gifta sig runt skövde, eller i skaraborg.

Vore kul att bolla lite ideer och kanske vi kan ge varandra lite tips och komma med förslag.

Men framförallt en tråd att tjöta i

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
  • Mickes tös

Pärlhönan: det är bara att prova och prova men det är som du säger ett maxbelopp är bra

• Pärlhönan

Problemet är bara att jag tror att jag kommer att kära ner mig i flera. (vilket problem ) Men än så länge är "garamajen" i topp.

• Mickes tös

Pärlhönan så länge det finns flera så har du inte hittat den rätta, när du gör det kan inget mäta sig med den... även om andra är fina så kommer du bara att jämför de med din favorit...

• Pärlhönan

Hmmm sant. Tror kanske att jag bara är sugen på att prova fler för alla klänningar jag provar jämförs med den från garamaj och ingen har slagit den hittills. Love it!!!!

• Mickes tös

Pärlhönan: Det klart du ska prova fler, det är ju bara en gång man gifter sig så man måste ju prova alla, jag ska prova både på fredag och på lördag

• Mickes tös

bröllop bröllop bröllop hur ska man kunna tänka på något annat?

• Shadow83

Mickes tös skrev 2007-11-08 21:14:56 följande:

äsch, det har redan runnit av mig
    Fast värst just nu är att jag fick veta att aspö kanske inte är så bra iaf. Det blir tydligen värsta sorlet iom att det är högt i tak. Men kanske, kanske, det inte blir så iom att vi inte ska ha musik på *hoppas*
  • blivandefrularsed

Mickes tös skrev 2007-11-08 21:14:56 följande:

hehe...tycker ändå det där går i vågor, ibland tar det upp tankarna hela tiden och sen ibland finns det nästan inte alls där (fast det är nog inte så ofta ändå när jag tänker efter...) =D
  • Mickes tös

blivandefrularsed: Jo det är ju så att ibland måste man tvinga bort det, för att kunna ta tag i det vardagliga... det är bara det att det är så svårt

• snofsan

heheh jag andas bröllop tänker bröllop

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)