• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Gör ett försök att starta en tråd för oss som ska gifta sig runt skövde, eller i skaraborg.

Vore kul att bolla lite ideer och kanske vi kan ge varandra lite tips och komma med förslag.

Men framförallt en tråd att tjöta i

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
  • Mickes tös

snofsan: enda nackdelen med flackmoppe är vinden i håret, men det får jag ju om man åker häst och vagn också, satt det borde gå på ett ut, får verkligen hoppas på fint väder och vindstilla, mycket troligt

• snofsan

Mickes tös skrev 2007-11-06 22:00:24 följande:

snofsan: enda nackdelen med flackmoppe är vinden i håret, men det får jag ju om man åker häst och vagn också, satt det borde gå på ett ut, får verkligen hoppas på fint väder och vindstilla, mycket troligt
    heheh du kan juh alltid dansa sol dansen innan bröllopet hihiih
  • Mickes tös

snofsan: då vore det bra med några instruktioner, har aldrig dansat den förrut, älskar dans men just den har gått mig förbi

• snofsan

Mickes tös skrev 2007-11-06 22:03:33 följande:

snofsan: då vore det bra med några instruktioner, har aldrig dansat den förrut, älskar dans men just den har gått mig förbi
    hahhah hoppa med fötterna tjoha lite som indianerna gör å skrik sol sol sol så kanske de går
  • Mickes tös

aha, hur långt innan tror du blir bra, vill ju inte börja för tidigt...

• snofsan

Mickes tös skrev 2007-11-06 22:10:33 följande:

aha, hur långt innan tror du blir bra, vill ju inte börja för tidigt...
    ta på bröllops morgonen
  • Mickes tös

oki, det låter bra, kan säkert släppa på en del spänningar oxå

• snofsan

ehheh skulle va rätt kul å se hur du skuttar omkring där på morgon kvisten

en nu ska ja sussa natti natt

• Mickes tös

så fort jag släpper mitt datum så får du boka in det

• Mickes tös

ska berätta för mina föräldrar i helgen, någon som har ett roligt sätt att säga det på?

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)