• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Gör ett försök att starta en tråd för oss som ska gifta sig runt skövde, eller i skaraborg.

Vore kul att bolla lite ideer och kanske vi kan ge varandra lite tips och komma med förslag.

Men framförallt en tråd att tjöta i

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
  • blivandefrularsed

ja, tycker också det är för mycket pengar...får kolla om det finns billigare på nåt annat ställe, men man vill ju också veta att det verkligen blir som man vill ha det, så om nån har nån rekommendation av frisör i lidköping...!

• Shadow83

ja för min del tror jag att jag ska få proffssminkning. men håret fixar jag själv. kommer lägga minst 20 timmar på det... undrar om jag borde börja på det nu. man hinner inte så mycket med en unge som far omkring numer. (ska ha syntetdreads)

• Shadow83

ja för min del tror jag att jag ska få proffssminkning. men håret fixar jag själv. kommer lägga minst 20 timmar på det... undrar om jag borde börja på det nu. man hinner inte så mycket med en unge som far omkring numer. (ska ha syntetdreads)

• snofsan

hmm.. tjejer man får tänka så här att dom kommer juh ha öppet tidigt på en lördag som dom kanske inte i vanliga fall har öppet annars på.. så de e nog därför de e dyrt tror jag.. min hår uppsättning å smink för mig och mina två tärnor och näbben kommer att gå på 5000:-..... de e dyrt ja vet,, men ja kan tycka att det e pinsamt att låta dom andra betala för sin håruppsättning å smink när de e ja som ska gifta mej.

• rosalin

nån som vet nån bra frisör i skövde, där de sminkar också?

• snofsan
    rosalin skrev 2007-11-02 09:57:46 följande:
    nån som vet nån bra frisör i skövde, där de sminkar också?
    hultmark da capo i skövde gör hår å smink för 660:-/timme
  • blivandefrularsed
    snofsan skrev 2007-11-02 09:32:39 följande:
    hmm.. tjejer man får tänka så här att dom kommer juh ha öppet tidigt på en lördag som dom kanske inte i vanliga fall har öppet annars på.. så de e nog därför de e dyrt tror jag.. min hår uppsättning å smink för mig och mina två tärnor och näbben kommer att gå på 5000:-..... de e dyrt ja vet,, men ja kan tycka att det e pinsamt att låta dom andra betala för sin håruppsättning å smink när de e ja som ska gifta mej.
    ja, så kan det ju faktiskt vara, plus att mycket när det gäller bröllop kostar lite extra, men då tror jag också att man får det där lilla extra, den där lilla extra känslan av lyx och att bli bortskämd....
  • Mickes tös

blivandefrularsed: Jag gjorde en håruppsättning på det stället som ligger i framnäs köpcenter i lidköping en gång i våras, det blev jättebra, var där 1½h lite drygt och betalade 500 kronor, vet dock inte vad de tar för en bruduppsättning...

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)