• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Gör ett försök att starta en tråd för oss som ska gifta sig runt skövde, eller i skaraborg.

Vore kul att bolla lite ideer och kanske vi kan ge varandra lite tips och komma med förslag.

Men framförallt en tråd att tjöta i

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
  • Karis Annelie

Ja såna dyra sidor vågar jag knappt glutta på, fååår bara inte hitta en drömklänning där, då äre kört sen

• Mickes tös

shadow83: jo jag vet, helt livsfarligt

• Mickes tös

Karis anneli: jag visste ju dock inte vad det var för klänning jag prova förrän den satt på, och som gjuten oxå, suck och stön vilket bekymmer...

• Marsaphir Marlean

Någon som vet vart man hittar fina slöjor, gärna med lite extra brodyr i gammaldags stil någonstans?

• Pärlhönan

Mickes tös: HAha visste väl att det var en pronovias. Älskar deras klänning och har också spanat på den (men bara på bild)

• snofsan

Hihihih dagens ilands problem

ja har samma problem med min ring... den kommer juh att gå på 8700:-... hade egentligen mer tänkt mej att lägga max 3000:-.....

• Pärlhönan

Snofsan: Då har jag ett tips för dig
    Svema är en guldsmed i Falköping som har kalaspriser.
    Gick dit med en ide på en ring som blev mycket billigare än om jag köpt i Märkesbutik. Du kan gå dit med kataloger eller bilder så gör de en egenvariant av den i samråd med dig.
    Jag sparade många lappar på min, så nu har jag min drömförlovningsring utan att vara ruinerad

• snofsan
    Pärlhönan skrev 2007-10-30 20:17:44 följande:
    Snofsan: Då har jag ett tips för digSvema är en guldsmed i Falköping som har kalaspriser. Gick dit med en ide på en ring som blev mycket billigare än om jag köpt i Märkesbutik. Du kan gå dit med kataloger eller bilder så gör de en egenvariant av den i samråd med dig.Jag sparade många lappar på min, så nu har jag min drömförlovningsring utan att vara ruinerad
    häftigt då ska ja nog gå dit å titta lite

finns de nåra mer smeder häromkring skara skövde?
  • Pärlhönan

Fick ett visitkort på kemtvätten om en som har börjat sälja brudklänningar i Falköping. Har inte kikat närmre än, men kan lämna uppgifterna här om någon är snabbare. (Det var ju någon som undrade över fler butiker.)

Primadonna
    Maria Ericson
    073-2055021
    maria66ericson@hotmail.com
    www.primadonna.nu (hemsidan verkar inte fungera än)

• snofsan

hej tjejer hur e de med er idag?

själv ska man ta itu med den vanliga vardagen å tvätta

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)