• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Gör ett försök att starta en tråd för oss som ska gifta sig runt skövde, eller i skaraborg.

Vore kul att bolla lite ideer och kanske vi kan ge varandra lite tips och komma med förslag.

Men framförallt en tråd att tjöta i

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
  • snofsan

weeeeeee jag har köpt min tiara nu det ligger i mitt galleri

• rosalin

ojoj, jag har inte handlat nått än. Jättehärlig var den..

snofsan skrev 2007-10-25 22:54:00 följande:
    weeeeeee jag har köpt min tiara nu det ligger i mitt galleri
  • Thailand 08

Tiaran var jättefin.Vi har visst tänkt oss likadana frisyrer!!
    Jag har sparat samma foton i min "bröllops mapp"

• snofsan

Thailand 08 skrev 2007-10-26 08:46:31 följande:

Tiaran var jättefin.Vi har visst tänkt oss likadana frisyrer!!Jag har sparat samma foton i min "bröllops mapp"
    tack =)

ser inga bilder på hår uppsättningar
  • Shadow83

Hur långt innan bröllopet har ni tänkt skicka ut inbjudningarna? Och när ska man senast kräva ett svar?

När det gäller ringarna vet jag inte. Vi ska ha släta i vitt guld (fast killen vill ha helt i platina). Jag vill ha nån liten diamant i och har ingen aning om vad det kostar. Har inte lust att lägga 10000:- för våra ringar (ihop alltså)

• snofsan
    Shadow83 skrev 2007-10-26 09:18:00 följande:
    Hur långt innan bröllopet har ni tänkt skicka ut inbjudningarna? Och när ska man senast kräva ett svar?När det gäller ringarna vet jag inte. Vi ska ha släta i vitt guld (fast killen vill ha helt i platina). Jag vill ha nån liten diamant i och har ingen aning om vad det kostar. Har inte lust att lägga 10000:- för våra ringar (ihop alltså)
    vi tänkte skicka ut inbjudningarna typ 4 månader innan sen sätta osa en månad innan
  • Thailand 08

Nej jag har dom i en mapp på min dator

• Shadow83

usch, behöva vänta såå länge. fasen det är ju en eevighet kvar

• janedoe

snofsan:
    Vi kommer antagligen lägga runt 3000:- sammanlagt. Vet inte riktigt än. Har en vän som jobbar som guldsmed och ska göra ringarna. Vännen har en idé som rör en röd diamant, men jag tror bara vännen glömt kolla priset på en sådan.. Läste att det bara godkänns (certifieras?) 20 röda diamanter per år. Kollade runt på nätet för lite priser och hittade en amerikansk diamantförsäljare som hade sådana för sisådär 20 000 dollar... Vore verkligen riktigt trevligt att få en sådan i min ring för knappa tvåtusen spänn! ;D

Shadow83:
    Här planerar vi skicka ut inbjudningarna 4 månader innan med osa 1 månad innan.

Får jag fråga er alla - Vad kommer ni lägga på kläderna?

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)