• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Gör ett försök att starta en tråd för oss som ska gifta sig runt skövde, eller i skaraborg.

Vore kul att bolla lite ideer och kanske vi kan ge varandra lite tips och komma med förslag.

Men framförallt en tråd att tjöta i

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
  • rosalin

å kolla, redan 300 inlägg! Det går fort

är också nöjd viktmässigt, amningen tar endel än utan att jag behöver göra nått Men lite mer vältränad kanske man ska sattsa på..

• Shadow83

aah, typiskt. Ringde precis till aspö och sa att vi bestämt oss för den 6 september. Tänkte fråga om sovplatserna men det glömde jag naturligtvis bort. Nåja, ska dit nästa vecka iaf.

• Shadow83

Mickes tös: förresten, tack för tipsat om hjoanna. hon gör ju jättefina tårtor. om vi ska ha en så kontaktar vi nog henne
    Fick ett bra tips. Man kan ta en bröllopstårta som inte är såå stor och vi börjar på den. Sen har man fler mindre och billigare. Jag blev kär i barntårtan med gräs och en mus uppepå

• Pärlhönan

Mickes tös: Ska träffa honom denna eller nästa vecka. Då vet jag mer. MAn får alla bilder på en skiva, så man får fixa med framkallning själv. Passar mig perfekt-

Shadow83: Blev också kär i grästårtan. Fast i stället för en mus, så kanske ett halvnaket par
    Det var ju kalasbra pris på tårtorna (iallafall om man jämför vad många andra har skrivet med upp mot 45 kr biten. Det blir ju svindyrt)

Har en ide med tårtbuffe också med flera olika typer av tårtor i olika glada färger. Istället för en enda stor. Eller så kanske man ska ha bakelser?

• rosalin

tårta har vi funderat på att ta gitas tårtor i holmestad. men jag hittar ingen hemsida. Annars kan de givetvis göra tårtan på moholm åt oss.. hm, vi får väl se. den ska ju fraktas också

• Mickes tös

Har börjat fundera på att baka tårtan själv... vet inte om jag klarar det, men tänkte börja försöka lite... går det inte så har jag ju tid på mig att beställa... frågan är bara var man ska börja...

• blivandefrularsed

Mickes tös

Hmmm, ja det är nog ett ganska stor projekt. Har du tänkt att baka nåt som går att frysa in? Kanske inte så kul att stå med det dagen innan. Beror iofs hur många gäster ni ska ha.... Vad vill du ha för sort?

• snofsan

Marsaphir Marlean skrev 2007-10-24 06:21:18 följande:

Hur många här inne vill som jag gärna gå ned lite i vikt fram till bröllopet?
    heheh ja vill ja vill
  • snofsan
    rosalin skrev 2007-10-24 15:29:55 följande:
    tårta har vi funderat på att ta gitas tårtor i holmestad. men jag hittar ingen hemsida. Annars kan de givetvis göra tårtan på moholm åt oss.. hm, vi får väl se. den ska ju fraktas också
    men henne hade jag helt glömt bort har du hennes nummer?
  • Mickes tös

blivandefrularsed: vi ska ha rätt många gäster så det är ett stort projekt 60 stycken. hade inte tänkt frys dem, men ha moussetårta... vet inte hur svårt det är men jag gillar att baka

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)