• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Gör ett försök att starta en tråd för oss som ska gifta sig runt skövde, eller i skaraborg.

Vore kul att bolla lite ideer och kanske vi kan ge varandra lite tips och komma med förslag.

Men framförallt en tråd att tjöta i

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
  • Shadow83

rosalin: Jepp jepp.
    Måste bestämma ett datum. Har funderingar på Aspö och det är ledigt i slutet av maj. Då är det väl grönt ute?
    Har nån varit och kikat hur det ser ut där? själva lokalen alltså

• snofsan

Mickes tös skrev 2007-10-22 09:21:57 följande:

snofsan: jag kan väl kanske se det roliga i att bli överraskad men då får jag ju inte med allt roligt som jag vill ha med... jag hoppas på att jag gör festprogrammet och att de ändå gör något annat kollage...
    kanske vi kunde glo på festprogrammen tilsammans å komma med tips och idér?
  • snofsan

välkommen
    själv e ja bosatt i skara å jag å m2b ska gifta oss den 30 augusti 2008

Shadow83 skrev 2007-10-22 10:47:08 följande:
    Hej hej (vinkar lite extra till rosalin) Jag friade till min sambo i fredags på hans 25-års födelsedag. Kom inte på nån bra present Nåja, planerna är att vi gifter oss i sommar (som alla andra?).Vi vet ännu inte om vi kommer bjuda bara de närmsta (alltså hela min släkt och sambons föräldrar, syskon och mor-farföräldrar) eller alla. Sambon har nämligen 20 kusiner med respektive... Har funderingar kring knytkalas i såna fall.Vi bor i Skövde och är 24 resp 25 år med en liten kille på sex månader. Om allt går som vi vill så blir det ett bröllop med bebis i magen. Någon som har idéförslag på klänning?
  • rosalin

Shadow83 : aspö är rätt så uppbokat tyckte jag det såg ut som.. fast vi tittade ju på början av juni. 31 maj var nog ledigt. Där är verkligen jättehärligt.. fast lokalen vet jag ju inte...

• Pärlhönan

Rosalin: När inte så mycket mer än presentation av gäster (kommer dock inte lägga ner tid på att rimma om alla, meny, presentation om oss, kanske någon sång (jag gillar det, men inte m2b), absolut inte en massa dikter och annat som bara känns som utfyllnad.

Blev mycket av vad vi inte ska ha ju Men något mer kommer det ju att vara i. Hoppas att värdparen eller toastmaster vill ha någon sida.

• Pärlhönan

Nu är även prästen bokad

Fotograf sker någ inom de närmaste dagarna

• Mickes tös

Pärlhönan: kul att ni bokat präst det är roligt när det händer något. Vad funderar ni på för fotograf?

• snofsan

suck fick av beställa mötet med fotogafen m2b skulle jobba i helgen å mor kunde inte skjutsa... men men de e juh ett tag kvar

• Mickes tös

snofsan: Det är ju så... tur att vi är ute i tid så att man slipper känna panik för att man måste avboka en träff eller få ett nej...

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)