• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Gör ett försök att starta en tråd för oss som ska gifta sig runt skövde, eller i skaraborg.

Vore kul att bolla lite ideer och kanske vi kan ge varandra lite tips och komma med förslag.

Men framförallt en tråd att tjöta i

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
  • snofsan

Mickes tös skrev 2007-10-18 17:55:14 följande:

snosan; *håller tummen*
    tack
  • Mickes tös

Snofsan: Jag tror dock inte att ordet är lika laddat längre, som det var ett tag. tror inte att det är någon som direkt tar illa upp... Råkade läsa i eko-tråden att du funderar på underkläder, det gör jag med... det är bara det att jag och min m2b inte har riktigt samma smak, hum...

• snofsan

Jag ska ha korsette men den korsetten ja köpte var för stor å drog inte in något så ja får nog köpa en riktig men dom e juh såå himla dyra juh

• Mickes tös

Ja de är himla dyra... fast min sambo vill nog att jag ska ha något lite mer genomskinligt, typ i spets och det har jag inte ens sett några, fast jag har ju inte letat i några bröllopsbutiker...

• snofsan

nää ja har varit i dom flesta bröllops butikerna men inte hittar jag några underkläder inte... men ja funderar på att åka till gbg elle sthlm å titta i dom butikerna med

• Mickes tös

japp jag ska till gbg om några veckor så då ska jag in och kolla i en butik på klänningar och det stod på deras hemsida att de hade underkläder oxå, problemet är ju bara att sambon ska med... blir ju ingen överraskning då, hum, får fundera...

• snofsan

hhehe du får säga till han att han får vänta nån stans på något fik

vilken hemsida har dom då?

• snofsan

Mickes tös skrev 2007-10-18 21:29:18 följande:

www.ramonadesign.se, dock har de inga bilder på hemsidan...
    synd
    du kan alltid ta med dej en kamera heheh å ta smyg kort
  • Mickes tös

som att jag skulle kunna stå för dem... har lite dålig självkänsla, men jobbar på det, nej men jag skulle aldrig kunna lägga ut dem här, eller du kanske menade bilder på dem på galgen...

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)