• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Gör ett försök att starta en tråd för oss som ska gifta sig runt skövde, eller i skaraborg.

Vore kul att bolla lite ideer och kanske vi kan ge varandra lite tips och komma med förslag.

Men framförallt en tråd att tjöta i

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
  • snofsan

rosalin hör av dej om det när du vet vad de kostar på ett ungefär

• rosalin

ska jag göra. Vet inte när jag ser honom nästa gång, men om tre veckor ska jag på danskurs för honom så senast då.
    Har ni funderat nått på om ni vill gå flera gånger eller om man ska ta en intensivdag?

snofsan skrev 2007-10-16 12:47:31 följande:
    rosalin hör av dej om det när du vet vad de kostar på ett ungefär
  • Mickes tös

rosalin: för min del helst ett par tillfällen så man får möjlighet att träna lite själv emellan samt kunna rätta till om man minns fel.

• Marsaphir Marlean

Helens dansskola i Lidköping har 10kort och är ju duktiga.

• Mickes tös

Marsaphir Marlean: Har försökt leta på deras hemsida men inte hittat någon valskurs...

• Marsaphir Marlean

De har lets dance, då lär man sig wienervals och ballroom dans såvitt jag förstår + salsa osv.

• Marsaphir Marlean

Känner några som går den som ska gifta sig.

• Mickes tös

Marsaphir Marlean: jo jag har sett den men tycker att det är lite för lite focus på valsen om det bara blir en gång...

• Mickes tös

Hej allihopa, kom att tänka på att vi inte diskuterat något om frisyrer och make-up. Någon som har några bra tips på någon som är duktig?

• snofsan

du min mamma går till en duktig tjej i lidköping som gör hårförläggningar tror till och med dom fixar naglar å smink med kommer bara inte på vad dom heter 'funderar'

men annars frisören i skara som ligger mittemot bowlingen inte den som ligger intill utan på andra sidan gatan tar 1000:- per timme för bruden då ingår det smink med
    å mindre för tärnorna men ja ska kolla lite mera ställen å blommorna ska ja nog beställa ifrån potatisboden pratade med en sån trevlig tjej där det va inte alls dyrt där typ tusen kronor för en dropp bukett

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)