• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Gör ett försök att starta en tråd för oss som ska gifta sig runt skövde, eller i skaraborg.

Vore kul att bolla lite ideer och kanske vi kan ge varandra lite tips och komma med förslag.

Men framförallt en tråd att tjöta i

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
  • snofsan

å tack!

hur har ni tänkt att skriva?

• Mickes tös

snofsan: jag har faktiskt inte hunnit fundera så mycket på det än, mer än att jag vill använda ett lite mer fritt språk och inte så formellt, fast samtidigt så är det ju ett bröllop och det kanske ska vara formellt... fundersam... får väl ta och fråga m2b, som att jag kommer att få några givande svar, men det är väl värt ett försök... så fort jag kommer på något så skriver jag det här...

• snofsan

Mickes tös : hihih min karl e likadan,, helt ointresserad.. det anda han sk ta hand om på bröllopet e fetsen eftereåt.. in handla lite gött dricka ifrån tyskland

• Mickes tös

snofsan: de är allt bra hopplösa , när jag frågade vad ahn var intresserad av att titta på på mässan till helgen sa han efter en stunds tänkande, kläder, och det var allt, jisses vad håller jag på med... Ja ja kul att han verkar bry sig om nått och jag hoppas på att det kan växa och bli mer med tiden. Du har ju oxå fått en bra början om han är intresserad av festen så kanske det andra kommer, man får ju hoppas

• Marsaphir Marlean

Hej tjejer! Får jag tränga mig på? Jag och min kille var och tittade på kyrkor i helgen. 8 stycken på en dag tycker inte jag är så illa pinkat? De hade visning i två av dem så vi var tom. uppe i kyrktornet i Dimbo-Ottravads kyrka *läskigt!* och såg brudkronorna och allt. Efter alla kyrkor lutar det helt klart starkt åt en. Var har ni för tips att dela med er av?

Billig bra mat?
    Billiga musiker?
    Billig serveringspersonal som vet vad de gör?

• Marsaphir Marlean

Själv vill jag nog gärna ha stråkar men är rädd att de antingen är dåliga eller JÄTTEDYRA, eller värst av allt: Både och.

• Mickes tös

Marsaphir Marlean: aha ja det kan nog vara så, har ingen som helst erfarenhet av stråkar tyvärr, mer än dem man träffade när man spelade i orkester för en massa år sedan... min första idé är dock att jag skulle ha tagit kontakt med någon musikskola, fast då kanske man behöver ha någon kontakt där eftersom de man vill ha tag i antagligen inte går där längre... hmm, vet inte om du får ut något av det här...

• snofsan

Marsaphir Marlean: välkommen välkommen kul att du hittad hit =)

på vårat bröllop ska vi beställa maten ifrån köttex
    vi har nog med tänkt att anställa några fattiga studenter som serveringspersonal

----------

japp idag har man varit duktig.... var på gymmet å tränade i morse vid tio tiden

hoppas att intresset håller i sig så att man kan fortsätta.. (jag har en tedens att tröttna)

• snofsan

Mickes tös : länekn om kocken funkar ej

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)