• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Gör ett försök att starta en tråd för oss som ska gifta sig runt skövde, eller i skaraborg.

Vore kul att bolla lite ideer och kanske vi kan ge varandra lite tips och komma med förslag.

Men framförallt en tråd att tjöta i

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
  • rosalin

Mickes tös : hm, nä meny har jag inte kommit till än.. ska ju bestämma vart vi ska vara först, sen beror det ju på vad de serverar Om de blir i moholm brukar de avsluta kvällen med korv och bröd så alla är mätta och belåtna när de går hem

• starchick

Åh tackar inte så många från herrljunga här inne precis =)
    När gifter ni er? Jag gifter mig 31 maj kl 15,00 här i herrljunga...klänning e köpt,kyrka och lokal bokad,inbjudningskorten färdiga osv

• rosalin

starchick: oj vad du har kommit långt i planeringen! här har vi inte ens bokat lokal, vilket är det först vi ska göra. Eventuellt blir det 31 maj för oss oxå, beror på vilken lokal vi väljer..
    spannar lite på inbjudningskort oxå.. hur ser era ut?

• Mickes tös

rosalin: ja det klart, tänkte inte så långt.

• Pärlhönan

Rosalin: Hemligt o hemligt. Men för att stilla din nyfikenhet lite så mer åt Falköping än Skövde

• rosalin

Pärlhönan : hm ok. då kommer jag nog ändå inte veta vart det är.. känner inte till det så bra åt det hållet...

Lite kul att de flesta av oss håller på med lite hemlighetsmakeri...

• snofsan

Mickes tös: ja vilka e dom billigaste med catering, för vi vill nog ite stiga upp på morgonen å städa sen lite b tycker vi

säg gärna till om ni hittar någon bra å billig

• Pärlhönan

Tack snofsan!

Rosalin: Här håller vi på hemligheter i fall någon gäst kikar in

• Pärlhönan

Har för bröllop i juni fixat:
    kyrka
    Festlokal
    tärnor, brudnäbbar
    toastmaster
    bestämt catering

Måste kanske fixa en präst snart också

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)