• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Gör ett försök att starta en tråd för oss som ska gifta sig runt skövde, eller i skaraborg.

Vore kul att bolla lite ideer och kanske vi kan ge varandra lite tips och komma med förslag.

Men framförallt en tråd att tjöta i

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
  • snofsan

Mickes tös : ja har tatt lite ifrån andra från BT men ja frågade dom å sen lite ifrån andra ställen

• Mickes tös

oki, jag får kolla upp det lite först då. vilken av klänningarna är mest aktuell?

• snofsan

anfa raden den tredje

elle första raden den femte den dna ja vet e att ja vill ha rött i iaf

• Mickes tös

jag gillar den i första raden bäst, men sedan har jag blivit lite emot släp den sista tiden, bara för att de är så opraktiska. själv vill jag ha en helt vit klänning i taft, ska lägga upp bilder så fort jag får koll på om jag får...
    Någon av er som funderat något på meny?

• snofsan

jao vi ska nog beställa buffé ifrån köttex vi funderar på att ha exotisk planka :P

• Mickes tös

det är alltid gott . Själv har jag dock alltid tänkt mig tre rätters, så för vår del är det bara att komma överrens , han vill ha något annorlunda och jag vill ha något jag är säker på att jag tycker om... men men vi har ett tag till att diskutera. vi tittar runt på alla cateringar runt omkring här i skaraborg så nånting ska vi nog hitta

• Pärlhönan

Hej töser! Här är en till från er trakt som gifter sig juni-08.

• starchick

Räknas herrljunga till er trakt? nja....kanske inte va?

• rosalin

Pärlhönan : hej och välkommen! Var och när?? (nyfiken )

• rosalin

starchick : hej hej, tja herrljunga är väl inte så långt från skövde (inte jätte iallafall) så välkommen med i vår gemenskap Ju fler desto roligare

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)