• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Gör ett försök att starta en tråd för oss som ska gifta sig runt skövde, eller i skaraborg.

Vore kul att bolla lite ideer och kanske vi kan ge varandra lite tips och komma med förslag.

Men framförallt en tråd att tjöta i

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
  • snofsan

ehhehehe de skulle vara en syn iaf :-P

• janedoe

Hej hej! Jag finns också i Skaraborg och planerar bröllop för fullt!

Började läsa igenom hela tråden, men orkade inte gå igenom allt. Har däremot ett tips till

Pärlhönan!

Streith i Falköping (vet ej förnamn) ska visst vara väldigt duktig! Annars kan du kika på Elin Strigå www.trollkatt.com . Duktig fotograf. Sist jag pratade med henne bodde hon i Örebro och kunde tänka sig att få resa och material och lite praktiska saker betalda. Hmm. Fast det var flera årsen sist och handlade om helt annat uppdrag än bröllop. Ja, hon är duktig iaf! :D

• Pärlhönan

Vi är faktiskt i kontakt med Streith, älskar hans bilder!!!!!
    Så han ska det nog bli

• Mickes tös

Pärlhönan: vad tar han? och vad ingår i priset?

• Marsaphir Marlean

Hur många här inne vill som jag gärna gå ned lite i vikt fram till bröllopet?

• Mickes tös

Marsaphir Marlean: Rent viktmässigt är jag nöjd, men vill gärna bli mer vältränad och behöver definitivt bättre kondition.

• Karis Annelie

Jo jag ska ner lite till. har tagit tio kilo juli-aug men nu har det stått still ett tag... Men jag har tid på mej, då vi inte satt datum än

• Shadow83

Ceasara: Jag kommer inte ihåg vad hon sa. om det var 35 eller 25 bäddar, typ...

Marsaphir Marlean: Jag vill gå upp Fast om jag inte blir gravid så måste jag träna buken ordentligt. får väl göra det parallellt. bebisverkstad och träning alltså, magmuskler behöver jag ändå

• Ceasara

Shadow83: Coolt, men det är ju jätte många platser. De skulle ju underlätta för långväga gäster. Bra med ett alternativ.

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)