• rosalin

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)

Gör ett försök att starta en tråd för oss som ska gifta sig runt skövde, eller i skaraborg.

Vore kul att bolla lite ideer och kanske vi kan ge varandra lite tips och komma med förslag.

Men framförallt en tråd att tjöta i

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)
  • snofsan
    blivandefrularsed skrev 2007-10-23 17:44:28 följande:
    ja, varför inte??? ju tidigare den blir klar desto bättre egentligen, då minskar du ju risken för att det ska bli förseningar och sånt. Du vet hur den ska se ut va?
    japp de ska ja men ja håller på att försöka att gå ner i vikt med
  • Mickes tös

visst är det himla synd att man bara kommer att få bära den en enda dag...

• snofsan

Mickes tös skrev 2007-10-23 17:52:22 följande:

visst är det himla synd att man bara kommer att få bära den en enda dag...
    ja det e de verkligen men mhaha man kommer säkerligen prova den ett antal dussin ggr innan bröllopet :P
  • blivandefrularsed

snofsan

aha, du har ett litet mål att uppnå först...det är bara att kämpa på!
    känner också att jag vill bli av med mina kärlekshandtag innan den stora dagen och med den klänningen jag köpte funkar det eftersom snörningen i ryggen gör att jag kan gå upp och ner några kilon :)

Mickes tös

ja, det är det verkligen....

• Mickes tös

vi får helt enkelt ha en träff efter bröllopen sen med brudklänningar på

• snofsan

hahaha ja vi kan sätta oss på en reusteranf med brllopsklänningarna å bara njuta (folk kommer trp att vi har rymt)

• snofsan
    blivandefrularsed skrev 2007-10-23 18:01:07 följande:
    snofsanaha, du har ett litet mål att uppnå först...det är bara att kämpa på!känner också att jag vill bli av med mina kärlekshandtag innan den stora dagen och med den klänningen jag köpte funkar det eftersom snörningen i ryggen gör att jag kan gå upp och ner några kilon :)Mickes tösja, det är det verkligen....
    japp men man kan juh allti sy in den en anning så de blir nog bra jag får hård banta nu till januari sen ska jag beställa den
  • Mickes tös

jag det kommer nog kanske att se en aning konstigt ut men vad då, man vill ju använda sina kläder

• blivandefrularsed
    snofsan skrev 2007-10-23 18:07:22 följande:
    japp men man kan juh allti sy in den en anning så de blir nog bra jag får hård banta nu till januari sen ska jag beställa den
    låter som en bra plan!
  • blivandefrularsed
    snofsan skrev 2007-10-23 18:06:38 följande:
    hahaha ja vi kan sätta oss på en reusteranf med brllopsklänningarna å bara njuta (folk kommer trp att vi har rymt)
    haha, ja det vore nåt det
Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg)