• lottis84

Maj 2008 fortsättning

Jag såg ingen annan som hade hunnit starta upp vår tråd igen, så jag gör det... Jag hoppas ni hänger på! Vill ju fortsätta att ha våra trevliga stunder och höra hur det går för er.

• Svar på tråden Maj 2008 fortsättning
  • lottis84

Maj2008: Det e ingen fara... Min blivande jobbar i Mölnlycke så lite koppling har jag dit Vi tycker att det e alldeles för dyrt att hyra någon snygga gammal bil... vill inte lägga pengar på det. Funderar på att klä vår egen bil.
    Ska ni till bröllopsmässan på Tjlöholm i helgen?
    Vi ska dit imorgon, längtar!

• JhS2008

Hej hej, nu hittade jag hit Hur går det för alla?

• Bella30

Hej alla maj-brudar!
    Vi hade e.g tänkt att åka på bröllopsmässa, men ändrade oss, eftersom vi var på en för två veckor sedan...
    Så vi åkte på kattutställning i stället & hittade en ursöt perserkille som vi tingade... Såååå söt!

Kram Bella

• Bella30

Nu har vi suttit och planerat bröllop...
    Måååånga frågetecken än så länge, och vi börjar båda bli lite stressade...

KYRKAN - bokad
    PRÄSTEN - bokad
    FESTVÅNING - prel.bokad (väntar på menyförslag & pris)
    VETERANBIL till/från kyrkan - fixat
    TRYCKSAKER - skall beställas från SPIRA i dec. Vi har fått provkort & bestämt oss iaf.

Vi har mao en massa kvar att fixa!
    Skall börja kolla fotografer nästa vecka...

Skall ni ha ris/hjärtan/såpbubblor?

• lottis84

Har varit på bröllopsmässa idag Det fanns så mycket fint att titta på, dock kändes det som att det som fanns där hade vi redan koll på, men det vi hade behövt mer inspiration om fanns inte i samma utsträckning... Men det var en helt underbar dag Nu sitter vi och funderar på varit vi ska åka på bröllopsresan. Paris har varit klart sedan länge men vill åka till fler ställen i europa

• lottis84

Har varit på bröllopsmässa idag Det fanns så mycket fint att titta på, dock kändes det som att det som fanns där hade vi redan koll på, men det vi hade behövt mer inspiration om fanns inte i samma utsträckning... Men det var en helt underbar dag Nu sitter vi och funderar på varit vi ska åka på bröllopsresan. Paris har varit klart sedan länge men vill åka till fler ställen i europa

• Hannafia

Hittade hit oxå, tack vare lottis.
    Här står det stilla i planeringen just nu. har fullt upp med skola just nu,men jag hoppas att det blir bättre snart...

• Maj2008

Lottis84
    Jag håller med om att det känns lite onödigt att betala dyra pengar för en kul bil, men något måste vi försöka ordna. Får snoka lite i bekantskapskretsen..hoppas på att det är nån som känner nån som känner nån... ;)

Bröllopsplanerna ser ut för oss (så här 7 månader innan):

Kyrka: bokat
    Festlokal: bokat
    Band: bokat
    Boende för gäster: kollat upp, men ej bokat

Catering, foto, frisör och inbjudningskort är inte klart.

Svar på tråden Maj 2008 fortsättning