Maj 2008 fortsättning
Jag såg ingen annan som hade hunnit starta upp vår tråd igen, så jag gör det... Jag hoppas ni hänger på! Vill ju fortsätta att ha våra trevliga stunder och höra hur det går för er.
Jag såg ingen annan som hade hunnit starta upp vår tråd igen, så jag gör det... Jag hoppas ni hänger på! Vill ju fortsätta att ha våra trevliga stunder och höra hur det går för er.
Vad tråkigt! Men ni har ju ngt att se fram emot lite längre fram då istället
Kram & lycka till!
Jag är lite nyfiken på transporter fortfarande - bara jag som inte hittar något bra där? Häst och vagn med vita springare kan vi tänka oss.... eller så vill gubben köra iväg mig på en rejäl Harly Davidsson, men jag är mer tveksam till det...
:)
Någon som vill ha fotograftips så är vi klara och bokat Din Bild i Helsingborg, klikaså lokal, Jacob Hansens Hus (Blå Salen) - Underbart fin på kvällen med stearinljus och en bra scen till musikerna!!
/M
Har hittat två olika häst och vagn-alternativ idag, men det är i Göteborg...
Har problem med transport, allt är så satans dyrt, skulle vilja åka häst och vagn men är allergisk mot hästar... det som hade passat så bra annars
jag vet inte heller vad man ska göra med transport...men har våran egna bil i tankarna...att man putsar upp den och den pyntar upp den....men jag vet inte, helst av allt skulle jag vilja åka vit limo, men den kostar oxå...
här i gbg kostar den som finns 1500 första timman, sen är det 1200/timma....
hej jag hoppar gärna p här, gifter mig 3 maj.
vi har läget under rätt bra koll tror jag, inbjudningarna skickade jag iväg i måndags vi satte osa 10 april, jag tyckte att det räckte. klänningen är under kontroll, dock inte tärnornas och näbbarnas. inte heller musik i kyrkan, jag vet vad jag vill ha för låt, men har ingen somkan framföra det som känns bra. festen är klart om hur vi ska ha det och dom involverade är under arbete. så det känns som att läget är under kontroll.
brud-08 jag har kört endel häst och vagn vid bröllop, och ofta har man ju tvättat hästarna ordentligt för att dom ska vara fina samma morgon sen kommer du ju rätt långt bort från hästen om du sitter i vagnen, och du behöver ju inte hälsa på hästen, du tror inte du klarar det då? du kan ju be den ni bestäler tjänsten av att hon är extra noga med tvätten och förklara att du är allergisk! sen att dom ser till att tvätta av vagnen om förvarar den i anslutning till stallet.
mikaela 78,
jag håller med om att vara tveksam till HD, risken att klänningen blir förstörd är STOR och det blir svårt att sätta sig bakpå med alla kläder och så, om ni ändå väljer det se till att det är en ganska ny HD med bra avgas filter och så om som inte läcker olja.
fest lokalen är hemma och maten är helgrillat med sallad och potatis buffe så jag känner faktiskt ingen direkt panik. maten går iallafall inte att börja förbereda tidigare än så, det enda är hon som ska göra tårtan, men 4 v räckte för henne också.