Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
Länk till den gamla tråden
www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html
nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
Länk till den gamla tråden
www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html
Nopp, det tycker inte jag heller
Mickes tös skrev 2008-02-09 17:42:21 följande:
vilken tur :-P, hade ju varit jobbigt om du känt att din egen meny inte passade...
till nått helt annat är det någon som har något bra tips för hur man får snygga naglar, mina blir lätt mjuka och viker sig
Olja. Myrraolja är det bästa men vanlig fungerar också. Bara att smöja in så att nagelplattan suger åt sig. (Därför ska man absolut inte använda removers med olja i eftersom nageln då suger till sig oljan som vanligt men nu följer remover också med.)
Sen har jag upptäckt ett bra lack från trind. Nail repair heter det. Fungerar skitbra o sitter kalas. Är tom bra att använda till fransk manikyr (obs en mycket natrulig sådan), då det är svagt färgat, men lämnar inga ränder.
Mickes tös skrev 2008-02-09 17:48:59 följande:
aha, det får jag testa, tackar
Mickes tös skrev 2007-12-31 00:03:17 följande:
åh så roligt, grattis och välkommen hit
08 juni
välkommen!
Vi provsmakade maträtter igår från Köttex. Lite olika skaldjursförrätter där vi tyckte att en tunnbrödsrulle med räkröra vad godast men dock inte den som hade bäst utseende. Antar att smaken får avgöra för det är väl det man mest kommer ihåg??
Varmrätter var hjortstek med rotfruktsgratäng, gelé, grönsak och sås och den andra var helstekt fläskfilé med kulpotatis och broccoli samt kantarellsås. Fläskfilén var bäst! Rotfruktsgratängen var jättegod och även kantarellsåsen.
Vet inte om vi ska ta fläskfilén..vi diskuterade det där och det måste verkligen vara gott men samtidigt kan man känna lite att det vore roligare med nåt annat än fläskfilé. Speciellt jag och min m2b som äter det nästan varje helg...(för att vi tycker om det iofs).
Någon annan som vet nån annan bra catering? Hur är Lumber och Karle?
Vi ska ha lumber och karle men vi har inte varit och provsmakat än, men jag kan återkomma efter det, vet dock inte när det blir för det är inte inbokat än...
Mickes tös skrev 2008-02-09 19:33:50 följande:
Mickes tös skrev 2008-02-09 20:01:50 följande: