• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
    Länk till den gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
  • Pärlhönan

JAmen det såg ju jag någonstan, ska genast leta

tolonta skrev 2008-02-12 22:34:16 följande:
    Bröllopsresa skulle jag också vilja boka... Kanske ska börja operation bearbetning...?Tårta håller jag på att leta dekoration till (ska beställa på Gitas tårtor)... Om någon skulle råka snubbla över någon bröllopstårta med solrosor på så hojta gärna till Provsmakning av tårtor låter jättegott
  • Mickes tös

Jag vet inte riktigt hur du tänkt med solrosor men detta kanske är något i stil med dem med de stora orangebruna blommorna på
    www.tarterianna.se/index.php&type=alb&index=32

• Pärlhönan

Hittar det inte Får fundera lite på vart jag såg det, det var ju såklart en amerikansk sida.

• Mickes tös

Hörni skulle det inte vara roligt med en fika?

• Pärlhönan

HAr nu fått priset från tryckeriet. ca 70 kr/st. Visst att vi har detaljer, men detta är ju ett DÅLIGT skämt! Det kunde ju han kläckt ur sig tidigare.
    Vi ville ju skicka ut korten i början av nästa vecka.

• tolonta

Åh hjälp, vad dyrt... Det får ju mina cirka 1700 kr för material till 60 inbjudningskort att verka litet (och mycket av det jag köpt ska användas till övriga trycksaker...)

Fika, jättegärna! Skövde igen? Gärna någon måndag eller fredag em/kväll, övriga dagar fungerar inte så jättebra för mig...

• Pärlhönan

Jag VET, har mejlat men ska nog ringa när jag lugnat ner mig lite. För det priset hade vi kunnat trycka upp affischer med all fakta på!!!!
    Vi behöver dessutom mellan 75-80st inbjudningskort!

tolonta skrev 2008-02-13 13:49:48 följande:
    Åh hjälp, vad dyrt... Det får ju mina cirka 1700 kr för material till 60 inbjudningskort att verka litet (och mycket av det jag köpt ska användas till övriga trycksaker...)Fika, jättegärna! Skövde igen? Gärna någon måndag eller fredag em/kväll, övriga dagar fungerar inte så jättebra för mig...
  • Mickes tös

Ja det var ett hutlöst pris, hoppas du hittar något annat som passar

Skövde passar mig, både måndag och fredag också

• Pärlhönan

Jag tror att jag kan fredag också

• Mickes tös

låter ju bra, då ska vi bara bestämma en vecka också

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2