• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
    Länk till den gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
  • blivandefrularsed

Är det fortfarande hemligt?

• Thailand 08

Japp! fast gubben hade ju sagt till 3 på jobbet!

• FruFA

Ett stort GRATTIS till Er!
    När åker ni?

Thailand 08 skrev 2008-02-01 17:47:17 följande:

hej tjejer nu är jag gift!
  • Thailand 08

På söndag.Viste att han inte kunde hålla tyst!! dom anställda vet varför han va ledig idag...

• FruFA

Har du packat klart ännu då?
    Ni kommer få det underbart - varje resa till Thailand har varit lyckad för oss... Och tänk då, att gifta sig oxå, underbart!!

Thailand 08 skrev 2008-02-01 18:14:24 följande:

På söndag.Viste att han inte kunde hålla tyst!! dom anställda vet varför han va ledig idag...
  • Thailand 08

Ska packa imorgon.Allt är struket o klart .Väntar bara på att min MAN vilat klart,han har jätteont i magen,sen ska vi ut och äta

• FruFA

Vad mysigt det låter... Din man...
    Längtar tills jag kan säga det till min F oxå... 3 månader kvar nu...
    Thailand 08 skrev 2008-02-01 18:59:03 följande:

Ska packa imorgon.Allt är struket o klart .Väntar bara på att min MAN vilat klart,han har jätteont i magen,sen ska vi ut och äta
  • Thailand 08

Tiden går så himla fort!!Han friade ju på midsommar afton,men ändå känns det inte på riktigt idag...jag får ju vänta till den 14:de på att få bära brudklänningen.

• Annajohan

Grattis! thailand08!

tjejer vad tyckte ni om mässan igår ni som var där? själv blev jag faktiskt besviken, det var väldigt litet ju.
    Bara utställare ifrån tidaholm, kunde nog ha blivit lite mer om man hade breddat det lite, och kanske haft lite mer med matförslag och sånt.

är ju en mässa till sen i slutet av månaden, bjertorpsslott tror jag det var kanske kan vara bättre!

• blivandefrularsed

Har bara varit på mässa i skövde och i lidköping och båda gångerna har det bara varit lokala utställare så jag antar att man får räkna med det och gå på mässan som är där man bor för att få mest behållning av det.

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2