• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
    Länk till den gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
  • tolonta

Oh, hjälp, här har det hänt mycket under min långweekend i skidspåren...

Jag ska också ha trerätters och tårta. Vi bjuder nog in våra jobbarkompisar och litet andra bekanta så att de får komma till kaffe och tårta - vi har inte plats att bjuda dem till middagen. Men det är ett litet orosmoment, att tårtan kommer för snabbt efter maten... Å andra sidan så får man väl välja, kaffet kommer dukas upp till på andra våningen.

• tolonta

Förresten, angående tårtställningar som ni inte giller. Är det de där alla tårtor står rakt över varandra? Dessa tycker jag är rätt snygga... www.kakburken.se/product_info.php Måste nog ta tag i tårtan snart...

• Pärlhönan

Tyvärr är det själva synen av ställningen som är ful tycker jag. Visst det kanske finns fina men de flesta får mig att tänka på 80-talet av någon anledning oavsett ifall det är i "granmodell" eller spretandes åt olika håll

Såg någonstans en som hade björkstubbar på bordet i lite olika höjd, kanske skulle vara något, då vi är ute i bushen

tolonta skrev 2008-01-28 11:23:09 följande:
    Förresten, angående tårtställningar som ni inte giller. Är det de där alla tårtor står rakt över varandra? Dessa tycker jag är rätt snygga... www.kakburken.se/product_info.php Måste nog ta tag i tårtan snart...
  • Sarah84

Mickes tös skrev 2008-01-25 22:53:20 följande:

jag vill också ha tre rätters och sedan tårta, vet att det kan bli mastigt, men vad då det är bara en gång
    Äch =) Vi ska åxå ha 3 rätters & tårta & kaffe senare. Är ju inte ofta man gör de =) Man får helt enkelt äta lite mindre av allt =)
  • blivandefrularsed
    Sarah84 skrev 2008-01-28 21:59:03 följande:
    Mickes tös skrev 2008-01-25 22:53:20 följande:Äch =) Vi ska åxå ha 3 rätters & tårta & kaffe senare. Är ju inte ofta man gör de =) Man får helt enkelt äta lite mindre av allt =)
    Precis!!
  • FruFA

När gifter ni er?
    Vi gifter oss 10 maj !

Thailand 08 skrev 2008-01-28 22:52:38 följande:

Är jag först ut ?
  • FruFA

Då är du först ut ! Vad spännande!! Skall ni vigas i Sverige & i Thailand?
    När vi var i Thailand i vintras så fick vi besvittna två strandbröllop. Sååå fint!!
    Lova lägga ut bilder sedan, ok?

Thailand 08 skrev 2008-01-28 22:57:50 följande:

På fredag!! och 14 /2
  • Thailand 08

Japp borgerligt för papprens skull och sen ceremonin vi Na Muang vattenfallet på Koh Samui.lägger ut bilder i mars när vi kommit hem

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2