Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
Länk till den gamla tråden
www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html
nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
Länk till den gamla tråden
www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html
Oh, hjälp, här har det hänt mycket under min långweekend i skidspåren...
Jag ska också ha trerätters och tårta. Vi bjuder nog in våra jobbarkompisar och litet andra bekanta så att de får komma till kaffe och tårta - vi har inte plats att bjuda dem till middagen. Men det är ett litet orosmoment, att tårtan kommer för snabbt efter maten... Å andra sidan så får man väl välja, kaffet kommer dukas upp till på andra våningen.
Förresten, angående tårtställningar som ni inte giller. Är det de där alla tårtor står rakt över varandra? Dessa tycker jag är rätt snygga... www.kakburken.se/product_info.php Måste nog ta tag i tårtan snart...
Tyvärr är det själva synen av ställningen som är ful tycker jag. Visst det kanske finns fina men de flesta får mig att tänka på 80-talet av någon anledning oavsett ifall det är i "granmodell" eller spretandes åt olika håll
Såg någonstans en som hade björkstubbar på bordet i lite olika höjd, kanske skulle vara något, då vi är ute i bushen
Mickes tös skrev 2008-01-25 22:53:20 följande:
Är jag först ut ?
När gifter ni er?
Vi gifter oss 10 maj !
Thailand 08 skrev 2008-01-28 22:52:38 följande:
På fredag!! och 14 /2
Då är du först ut ! Vad spännande!! Skall ni vigas i Sverige & i Thailand?
När vi var i Thailand i vintras så fick vi besvittna två strandbröllop. Sååå fint!!
Lova lägga ut bilder sedan, ok?
Thailand 08 skrev 2008-01-28 22:57:50 följande:
Japp borgerligt för papprens skull och sen ceremonin vi Na Muang vattenfallet på Koh Samui.lägger ut bilder i mars när vi kommit hem