Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
Länk till den gamla tråden
www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html
nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
Länk till den gamla tråden
www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html
Ja, det är väl egentligen det, att jag inte egentligen vill vänta till januari. Annars har jag redan köpt snöflingor att strö på borden. Men jag vill ju gifta mig med min sambo nu. Vi vill skaffa barn snart också så det kommer ju också med in i beslutet.
Mickes tös skrev 2008-01-23 15:34:49 följande:
Birella: Tack för tipset.Får åka till "spökstaden" och kika lite..Aldrig fel med en ny bikini.Fanns det många kvar?
Thailand 08: Javisst! Det var ju det som var lite knasigt tycker jag - så billigt ingen som köper?? kanske ingen som vet om det :S, jag köpte en svart och en hallonfärgad. Det fanns också blå o flerfärgande, vad jag kommer ihåg. Kanske inte i alla storlekar men ändå, det var en hel vägg smockfull när jag var där igår kväll strax innan stängning.
Birella: Vad fick du betala för blanka röda kort? Kuvert vad kostade de styck? Funderar på om jag ska vika själv eller inte.
Ceasara: Slöjdetaljer har börjar med att sälja i 5pack men då ingår:
5 dubbelvikta kort
5 enkla kort
5 kuvert
tror att en packe kostade 39:-, jag behövde ju inte så många så det blev relativt billigt för mig. jag vet dock inte riktigt vad jag skall ha de enkla korten till... hm...kanske finns billigare på andra ställen också, men jag tänkte att detta blev smidigt för min del
Svart och röd har jag,men ingen blå..bara man kan mixa olika storlekar i byxor o överdel? Attans att jag inte har bil hemma :(
Buss funkar ju inte,då får man gå från Skövde vägen
Ja, det var sådär i pris. Jag kommer väl behöva ca 40-50 st. tillsammans med kuvert blir det ca 16:- st. Det är nästan lika mycket som att köpa färdiga och då slipper man anstränga sig. Jag skall eventuellt beställa via panduro. De brukar ha bra priser faktiskt. Först gäller det att bestämma färg och bara det är ju ett gissel.
Thailand 08: njä det tror jag inte gick tyvärr, det var liksom samma storlek på de både, jag chansade och det visade sig passa Vad jobbigt med ingen bil, jag k-staden ligger ju inte riktigt så centralt precis :-P.
Ceasara: Ja precis, jag har hört att panduro har bra priser :) Det där med färgtema kan verkligen var svårt. Vi kommer utgå ifrån min bukett som skall vara av mörkröda rosor o bara så duttar av vitt från lite brudslöja. Så mörkRött/Vitt o lite guld (o svart text o så) på det så blir det nog bra. Lycka till med att hitta ett bra tema! Det finns så många olika fina att välja på
Själv skickade jag nu ut första bunten inbjudningar igår, p.g.a. en hägrande begravning så valde vi att vänta med de korten till dem som är berörda av denna, men jag har skickat till alla våra kompisar, så nu sitter jag och väntar lite smått på reaktionen .
Sedan ska jag ju till frissan idag, så det blir ett steg i rätt riktning för den delen.
Däremot har jag fått lite bakslag på solist sidan, den ena solisten vill inte sjunga den sången vi valt, men det får väl gå med en annan då i värsta fall (solisten är syrran så det går liksom inte att byta solist)
Apropå köpstan så var jag där i slutet av vecka 1 de reade redan då, och köpte skidglasögon till våran minisemester i fjällen. Men det kanske är dags och ta en tur dit till då, om de fortfarande rear.