Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
Länk till den gamla tråden
www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html
nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
Länk till den gamla tråden
www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html
www.festochbrollopsmassan.se/
verkar vara en rätt liten mässa men känns som att det är rätt lokala aktörer, så jag hoppas på att kunna knyta lite kontakter, men även få tips så klart
attans att man missar det då!
ja det är inte lätt att passa in allt
Pärlhönan: Jättefin klänning, Den är stilren och mycket kjol utan att bli maräng. Personligen tycker jag dock att det händer lite lite. Men annars kanon. Vad gav du för den *nyfiken*?
Den har jag helt missat! Ska nog allt försöka gå på den mässan!
Tycker lätt att det är så att man missar de små mässorna p.g.a. att de inte får så mycket uppmärksamhet. Det var rena turen att min mor sett den här... Fast sedan kan de ju bero på att vi inte har någon tidning heller, kanske annonseras mer där, vad vet jag
Nästan alla noter fixade nu
Är det någon som vet hur man ser vems bilder det är som ligger i galleriet. Såg lite fina tärnklänningar. Vet att det går, då jag gjort det av misstag tidigare men vet i sjutton hur jag gjorde
När man trycker på bilden så kommer namnet upp antingen i nederkant eller högst upp på webläsaren, beroende på om bilden öppnas i ett eget fönster eller om den öppnas i samma fönster.
Hoppas du förstår hur jag menar...
Om det öppnas i ett eget fönster (när sidan skummas ner och bilden öppnas framför) så brukar namnet bli en länk, i nederkant. Om det öppnas i samma fönster (med vit bakgrund)får du kopiera namnet som står högst upp på webläsaren och sedan söka bland medlemar.
Nu är klänningen hemma igen,avkortad och redo för bröllop :)
oh så roligt, jag ser fram emot den dag jag kan få hem min, men jag har ju inte ens bestämt någon än så det dröjer ju ett tag.
Hoppas stenhårt på att pappret till mina inbjudningar kommer imorgon så att jag kan göra dem i helgen...