Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
Länk till den gamla tråden
www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html
nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
Länk till den gamla tråden
www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html
vad bra att det löste sig , det är ju inte så ofta man (jag) är i behov av en sömmerska så även om man bott i området ett tag så har man (jag) ingen koll...
Usch jag har tidsnojja... ser tiden framåt och tycker att det kommer att gå jättefort och det finns ingen chans och hinna med allt...
Birella. Hon är supertrevlig.Var där i höstas med en klänning och hon verkar kunning. Ska ändå iväg och pierca dotterns navel + sätta in pengar på resekontot så då slår jag 3 flugor i en smäll :)
Thailand 08: Bra att slå många flugor i en smäll ja, slå på du
Va bra tips, för jag tycker det är svårt att veta om det är någon seriös som verkligen kan sitt jobb, därför är det bra med tips. Nä nu känner mig lite väl ivrig , nästan som om jag bara vill åka dit med klänningen direkt nämen,ush vad det snöar här, så jag vågar nog mig inte utanför huset idag dock.
Jag tror jag är en sån person som gillar att få färdigt saker, o det illa kvickt *hihihi* inte långt kvar för min del, 66 dagar närmare bestämt.. jag bor i Skaraborg förresten (jo det finns fortfarande!! grr... hehe) vågar inte riktigt säga vart eftersom vigseln kommer att vara hemlig :)
Hahaaa.Tänk om vi bor grannar ;) För här snöar det som bara attan oxå.Bara det inte är halt så man går o bryter benet!
Inte långt kvar o allt e klart utom smådetaljer,så jag borde kunna varva ner.Ändå känner jag mej superstressad *suck*
Hehehe, vem vet, vem vet? Ja man kan ju inte låta bli o bli stressad lite ibland... eller som jag brukar säga, "varför göra det enkelt när man kan krångla till det?" hahaha
birella vad då usch det snöar, det heter jippie det snöar
Kristinaboden har stängt till nästa vecka o st remi svarar inte Ville ju åka o prova i morgon
Birella: Det blev inte dyrt heller.400:- byte av dragkedja på 1 klänning + uppläggning/förkortning av brudklänningen och fixa dit bh bands fästen
Nu är det officiellt...
...3 maj 2008 kl 16:00 i Stenums kyrka.
Vi förvarnade de närmast "sörjande" på juldagen. Inbjudningarna och hemsidan är snart klara.
Klänningen köpte jag på Remanns i Göteborg. Hittar ni ingen klänning uppe i Skaraborg så är det kanske värt att ta sig ner hit till Göteborg eftersom det finns många butiker att välja på och man behöver inte boka tid för att prova.
Frissör m.m. är bokad. Eftersom det var ett tag sedan jag bodde i Skara/Skövde så var det svårt att veta vem man skulle vända sig till men jag sökte på gulasidorna och ringde runt lite. När jag var hemma oss mina föräldrar över jul så gick jag till Banken Hår och Hud för att "kolla läget". De verkade super trevliga så jag bokade dem för att fixa hår, smink och naglar för mig och min tärna där.
Festen ska vara på Götala Herrgård. De fixar det mesta så jag slipper leta reda på någon som bakar tårta m.m. De hade kontakter när det gäller blommor och transport m.m. så florist är bokad och jag vet vart jag ska vända mig för transport.
Jag hoppas på att min vännina ska fota men hon kommer att vara i sjunde månaden så vi behöver en backup för henne.
Det känns som läget är under kontroll men än är det endel kvar att fixa...
le dauphin: Grattis! Cilla som sminkar på banken är jätteduktig o trevlig. Har du lite extratid dagarna innan, ska du även försöka ta en massage hos henne, den är GUDOMLIGT skön.