Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
Länk till den gamla tråden
www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html
nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
Länk till den gamla tråden
www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html
Är halvfärdig med inbjudningskorten nu, och det kommer bli ännu snyggare än jag räknat med *jätteglad*
Satt också en stoooor del av dagen igår och letade adresser till alla som ska få inbjudningar... Måste ha en lista att lämna, storasyster skriver adresserna, hon har jättefin handstil.
Snart kan jag nog t.o.m. börja kolla på klänning...
Nu har jag hittat hit också efter jul och nyårs firande.
Känner att jag måste sätta igång lite med planering igen nu.
Tolonta: Ska du ha fotografen i Lerum eller?
Japp, den fotografen får det bli. Men jag upptäckte också en fotograf i Skara, www.beritabrahamsson.se som verkar jätteduktig. Vet inte vad hon tar, eftersom jag föll så pladask för bilderna som han i Lerum tog, så vill jag inte riktigt ändra mig. Så då är nog allt bra :)
Jag har inte börjat kolla på klänning till mig själv än, men just nu är jag ganska insnöad på vad han ska ha på sig... Frock coat är snyggt, liksom jaquette. Trodde på frack först (och det kunde han tänka sig att ha!) men har nog ändrat mig... Måste nog få honom att kolla litet på detta...
Vet någon vart kan man hitta detta? Vad kostar det? Funderar på om man kan hyra vissa delar och köpa andra... För på samma sätt som jag vill ha kvar min brudklänning efteråt, så tycker jag det vore skoj om han hade kvar något plagg, t.ex. en snygg väst... Och snygga byxor har han ju också användning för (särskilt som han har tappat bort sina svarta kostymbyxor). Och kanske bara hyra frock coaten/jaquetten.
Eller kan jag inte bara drabbas av "nu vill jag prova klänning"-syndromet så att jag kan ta itu med det istället??? Varför måste jag fastna på andra detaljer...
Idag ska vi spana på ring
nån som vet hur länge det är stängt på stRemi. Börjar bli stressad över klänning nu...
Någon här sa lite osäkert att det skulle vara stängt till mitten av januari.
Svarar de inte i telefon än?
vet inte, jag har inte förökt ringa. Hade bara för mig att nån sa att det var stängt nu.
Ja, det var Mickes tös som visste att de skulle renovera, och ha det mesta nedpackat... Och desutom åka på semester under tiden. Men om de är tillbaka från semestern så borde man ju kunna komma fram på telefon och boka tid i alla fall :)