• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
    Länk till den gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
  • rosalin

Ser ni på lets dance tjejer? Lite ideer till valsen kanske

• Mickes tös

Japp, de renoverar för fullt på st. remi men är nu inne på inredningsbiten och kommer att börja ta emot för provning lite smått från nästa vecka... de har en butik inne i stan också, var där med tärnan för nån dag sedan och hittade en superfin tärnklänning, pratade då med ägaren så nu är de hemma igen
    Ska ev. göra lite provkort idag...

• rosalin

Mickes tös: hm, då kanske det är läge att ringa i nästa vecka för att boka en tid..
    Hur var semestern förresten?

• Mickes tös

semestern var bra men knäna tog mycket stryk så jag fick åka i 2h-pass, och äntligen fick jag lite snö

Har gjort ett provkort nu också, kommer att bli bra men ta mycket tid, gör ganska enkla kort men ska använda tapet så det blir en del klistrande har ingen bild ännu men det kommer längre fram...

• Mickes tös

Idag har vi informerat solist nummer två, blev ett kanonmotagande. Är så skönt med alla positiva människor runt omkring en...

• tolonta

Jag ska prata med min tilltänkta toastmaster nr 2, han var ganska positiv men ville ha reda på litet mer om hur vi tänkt hans roll innan han bestämde sig...

• Mickes tös

Men det är väl så, man kanske lever ett ganska hektiskt liv och vet inte hur mycket tid man har och lägga och då vill man veta hur mycket som krävs av en...

Fick förresten med mig sambon till en guldsmedsaffär i slutet av förra veckan, det blev ingen rolig upplevelse...
    När vi tittat på allt de hade så hade vi hittat var sin ring som vi tyckte om. Tillsammans skulle de gå på över 20000. Man kan väl säga att det kändes lite hopplöst då. Men det är ju bara att titta vidare det finns ju fler affärer.

• rosalin

Mickes Tös: vad härligt med snö. Jag går och längtar tills vi ska åka. men det är ett par veckor kvar..

toasmaster och sånt har vi inte frågat än.. bröllopet är fortfarande hemligt så det får vi ta tag i sen. Fast jag vet ju redan vem jag vill ha (hoppas att han ställer upp bara). Tärnor och sånt tror jag att vi struntar i. Vi blir inte så många gäster så jag vill helst att de ska fylla ut kyrkbänkaren

Folk som ska sjunga får bli kompisar, vi har minst två som är jätteuktiga så det har vi inte heller tagit i än.

Jag sitter med inbjudningarna nu. Vi ska beställa korten så det vore ju bra om det blir gjort nån gång. Det jobbiga med inbjudningarna är att då måste gästlistan spikas och där har vi lite problem med vilka i släckten som ska få vara med... Fastrar och mostrar på sambon sida som jag högst har sett två gånger under de fem årren vi varit tillsammans känns inte jättekul att ha med, men det är ju min åsikt.

• rosalin

attans, jag såg just att toastmastern ska stå med på inbjudan så att folk vet vart de ska vända sig med tal och sånt.. det förstör ju hela överraskningsgrejen ju

• Mickes tös

Ja när det gäller gästlistan får man gå försiktigt fram... Det är ju lätt för mig att stryka på hans sida, men då måste jag ju också tänka på vad han vill stryka på min... Jag tror det slutar med att vi bjuder alla som är på listan nu, ca 70 st, för när vi diskuterat så blir det ju ändå max en 8 stycken man kan stryka och det gör ingen större skillnad

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2