Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
Länk till den gamla tråden
www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html
nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
Länk till den gamla tråden
www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html
st remi är stängt för renovering, samt att de är på semester, ant. därför de inte svarar, öppnar igen i mitten av januari tror jag, vet inget säkert, men jag ska dit den 25 januari...
Då förstår jag!
Mickes tös skrev 2008-01-03 18:46:37 följande:
pust nu har jag tenta imorgon, ska bli skönt när den är över och på söndag åker vi till fjällen, ska bli så skönt att komma bort... åka lite skidor och förhoppningsvis få lite lugn och ro till planering MED sambon.
Min planering går sakta men säkert framåt. Väntar på kontraktet från fotografen. Ska börja göra inbjudningskort tillsammans med mamma och syster på lördag. Det råkar inte vara någon som är en hejare på Word och som vet om/hur man kan lägga en "dimmad" bild som bakgrund under texten?
Ska provsmaka mat och vin första helgen i februari. Jag och sambon, våra respektive föräldrar och min syster (=tärnan) med sambo... Har bestämt förrätt och efterrätt, men jag har två alternativ till huvudrätt. Så just nu så rullar det på. Klänningen blir nästa större projekt, tror jag...
jag är inte hundra säker på word men jag skulle kunna tänka mig att du kan dimma bilden i ett annat program och sedan lägga in den som en vanlig bild och välja bakom text... den hamnar i alla fall bakom texten då
var tvungen och gå in och prova :-P, du kan lägga in bilden som den är och sedan kan du dimma bilden under formatera bild...
Om du annars lägger in bilden o klickar på den så kommer det upp en liten ruta. Tryck på den som ser ut som en hund med ränder på, där kan du bestämma om den ska ligga framför eller bakom text. Formatera finns där också!
Fanns ju tom minska o öka kontrast symbol direkt! Har man lärt sig något nytt
Thailand 08 skrev 2008-01-03 17:26:39 följande:
Birella:Min är från Kanacca,passade perfekt förutom att den var för lång