Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
Länk till den gamla tråden
www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html
nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
Länk till den gamla tråden
www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html
skulle behöva lite peppning...
Jag vet inte vad det är men jag har någon slags spärr mot att ringa folk jag inte känner så väl.
Varenda gång jag har ring till konditorier och liknande har jag suttit och haft överläggningar med mig själv, ibland i över en timme och ibland har jag aldrig ringt.
Borde ringa och boka catering idag, men den där spärren gör mig hjälplöst nervös och ser till att jag bara skjuter på det. Jag vet att det inte är nått farligt och jag vet att det kommer att gå bra, men på nått sätt går det inte att övertyga spärren om det... så lite peppning skulle vara toppen... från en som våndas
Jag förstår precis hur du menar, jag är precis likadan. Fattar inte heller varför, men jag drar mig för att ringa vissa samtal. Jag behöver t.ex ringa vår festlokal och kolla upp hur de har med porslin och sånt, och ta med sambon och gå dit och kolla över allt. Vi har en promenad på 5 minuter dit så det är ju inte tidskrävande direkt, men jag får inte tummen ur. kan räkna upp fler exempel på samtal jag behöver ringa som jag drar mig för.
Mickes tös skrev 2008-01-25 10:48:13 följande:
ja jag försöker lägga över det på min m2b men han vägrar bara för han tycker att jag behöver öva och komma över det här, så jag kör med tekniken om jag gör det kan du då göra det, så att jag slipper ringa alla samtal i alla fall...
en liten fundering säger man boka catering?
Boka eller beställa, går nog vilket som.
Nästa helg ska jag med tärnan och prova klänningar på kristian boden. Både till henne och mig. Hon ska nämligen oxå gifta sig, i maj dock. Tänkte jag skulle prova en jag har sett jag med. Fast jag har ju gått om tid på mig men jag kommer nog bli sugen när hon står där och ska prova.
Vad det gäller frisörer och uppsättningar så vet jag att Lindas klipphörna i Skövde tar ca 1800:- men jag vet dock inte vad som ingår i priset.
Nu har jag bokat catering
Så stolt över mig själv
ville bara säga det
Mickes tös: Toppen! Det gick väl bra?
japp det gjorde det och han, köksmästarn, var jättetrevlig
så ett stort steg framåt
Vad ska ni ha för bröllopstårta o från vem tar ni?
det är egentligen mitt enda ororsmoln, förrutom skor då, har inte hittat något ställe att ta tårtan ifrån än