• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
    Länk till den gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
  • Mickes tös

jag ska till st remi på fredag, men har ju varit där ett par gånger tidigare, min erfarenhet är att om du är helt säker på vad du vill ha, ta med en bild, är du mer osäker och inte vill låsa dig, strunta i bilden. När det gäller priset så finns det i alla prisklasser, från 2000 och uppåt, både att hyra och köpa. Var tydlig redan från början var gränsen ligger för budgeten, visar det sig sen att du vill prova något dyrare så kolla upp det innan så du är medveten om vad du provar...

• Mickes tös

glömde, de sista om budgeten är ett generellt råd och inget jag haft problem med på st remi, utan jag tycker att du ska vara tydlig med budgeten, det binder dig inte utan ser bara till att du slipper chocken

Var på Renmanns i göteborg igår, men hittade inget som jag gillade, de var trevliga annars...

• rosalin

ska till gbg på fredag, hade de mycket att välja på på Renmanns? Jag har hört att de säljer phil Collins klänningar där, som jag är intresserad av. Men det har de ju på StRemi oxå så det kanske är onödigt att gå dit för bara dem.
    Mickes tös skrev 2008-01-29 16:40:09 följande:

glömde, de sista om budgeten är ett generellt råd och inget jag haft problem med på st remi, utan jag tycker att du ska vara tydlig med budgeten, det binder dig inte utan ser bara till att du slipper chockenVar på Renmanns i göteborg igår, men hittade inget som jag gillade, de var trevliga annars...
  • Mickes tös

utbudet var väl så där, men det är väl lite beroende på vad man är ute efter. jag ville t.ex. prova forever yours klänningar men det hade de typ inga inne, så även om det står att de har är det inte säkert att de finns inne, bara så du vet. men de var trevliga och jag fick bra service, men sedan är det ju vad man är ute efter

• rosalin

hm, då får jag se hur jag gör mad att åka dit.Egentligen har jag inte tid, men tänkte att om det var jättebra så kunde jag ju ta mig en titt. Men det blir väl gbg snart igen så då kan jag ju ta det efter StRemi om jag inte hittar nått där.

• FruFA

Ni som varit på St Remi, finns det några klänningar i lite större storlekar (44)?

• Annajohan

Vi var på stremi och provade kläder till the man 2 be och de hade massor med kläningar ju så det finns helt säkert klänningar i alla stolekar, du kan ju ringa dit innan kanske och be dem ta fram i din storlek, du hade nämligen bara en mindre del av allt de har framme, så blir det lite mindre väntetid
    vi ska dit igen och prova lite till...kan ju inte bestämma oss för vad johan ska ha på sig...har framkallat ett par kort då som vi ska ha med. man vill ju att det ska vara perfekt.
    vilka ska till tidaholm på lördag då?

• FruFA

Ja, det skall jag göra. Bra idé !
    Min F skall nog ha jackette (stavning?).

Vi åker till Selma Lagerlöf Spa i helgen & gottar oss - annars hade jag gärna åkt på Bröllopsmässa i Tidaholm!
    Ni får berätta vad jag missade, ok?!

Annajohan skrev 2008-01-30 12:14:59 följande:
    Vi var på stremi och provade kläder till the man 2 be och de hade massor med kläningar ju så det finns helt säkert klänningar i alla stolekar, du kan ju ringa dit innan kanske och be dem ta fram i din storlek, du hade nämligen bara en mindre del av allt de har framme, så blir det lite mindre väntetidvi ska dit igen och prova lite till...kan ju inte bestämma oss för vad johan ska ha på sig...har framkallat ett par kort då som vi ska ha med. man vill ju att det ska vara perfekt.vilka ska till tidaholm på lördag då?
  • Mickes tös

jag ska till tidaholm på lördag, men först är det provning på fredag

Sedan skulle jag vilja ha lite hjälp, vi ska ha dj in a box på vår fest och ska då göra låtlistor själva, all bra buggmusik och även annan musik, mottages tacksamt

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2