• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
    Länk till den gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
  • tolonta

Vi får helt enkelt göra om det snart igen... Det är ju ganska många som inte kunde... Men det är bara att börja spåna på ett annat datum, så gör vi om det...

Förran gången var vi bara tre stycken: Jag, Mickes tös och CaCC, men vi satt där i ganska många timmar och pratade, och tiden flög iväg...

• Pärlhönan

Nytt datum, jaa
    Annars får vi som inte kan köra på egen fika
    Marsaphir Marlean skrev 2008-02-21 16:29:59 följande:

Pärlhönan du och jag kan träffas någon annan gång, jag kan ju inte heller imorgon. :/
    [/citat]
    tolonta skrev 2008-02-21 16:42:24 följande:
    [citat]
    Vi får helt enkelt göra om det snart igen... Det är ju ganska många som inte kunde... Men det är bara att börja spåna på ett annat datum, så gör vi om det... Förran gången var vi bara tre stycken: Jag, Mickes tös och CaCC, men vi satt där i ganska många timmar och pratade, och tiden flög iväg...
  • blivandefrularsed
    Pärlhönan skrev 2008-02-21 16:46:32 följande:
    Nytt datum, jaaAnnars får vi som inte kan köra på egen fikaMarsaphir Marlean skrev 2008-02-21 16:29:59 följande:
    JA!
  • Novemberbröllop08

Tråkigt att inte alla kan, det blir väl av ändå hoppas jag?

• FruFA

Det hoppas jag iaf !
    Jag slutar tidigare från jobbet, och står vid fontänen på torget kl.16 i morgon !
    Vilka kommer då?

Novemberbröllop08 skrev 2008-02-21 17:17:44 följande:
    Tråkigt att inte alla kan, det blir väl av ändå hoppas jag?
  • 08 juni

hejsan jag kan inte komma i morgon minsta barnet har maginfluensa men kommer gärna nästa gång

• FruFA

Då blir det alltså:
    Mickes Tös
    Novemberbröllop2008
    Tolonta
    FruFA

Skall bli jättekul ! Jag kommer nog tjata en del om min klänning, eftersom jag skall ner till Gbg och prova på VIP på lördag !

Vi ses i morgon tjejer!
    Jag kikar in här innan jag sticker från jobbet i morgon!

• Novemberbröllop08

Okej då blir vi 4 st då, vad kul. Ska ner till stan å shoppa innan så jag känns igen på svart jacka och massa kassar.

• FruFA

Jag var på jobbet tiiidigt i morse, för att kunna sluta vid lunch. Skall oxå shoppa lite innan fikat!
    Kanske ses vi ?
    Jag har som sagt röd jacka & är brunett...

/Carin

Novemberbröllop08 skrev 2008-02-22 08:39:38 följande:
    Okej då blir vi 4 st då, vad kul. Ska ner till stan å shoppa innan så jag känns igen på svart jacka och massa kassar.
Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2