• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
    Länk till den gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
  • rosalin

måste se till att jag kan följa med nästa gång..
    Ja äntligen en klänning som jag tyckte om, jag som trodde det var hopplöst. Men hon på StRemi var ju jätteduktig på att se vad man passade i
    Mickes tös skrev 2008-02-23 12:27:48 följande:

jupp, det var kul och väldigt trevligtFin klänning, vad kul att du har hittat en du tycker om
  • Mickes tös

Jag ska också köpa min klänning där och jag tycker att det har fungerat jättebra, med tanke på vilken krånglig kund jag har varit . Sedan tycker jag att det är toppen att man kan få låna alla accessoarer och underkjol gratis.

• rosalin

ja visst är det bra att sånt inte kostar något extra. Gör ju ganska mycket i prisskillnad då ju. Jag kände mig också ganska besvärlig tillslut. Nog för att jag bestämde mig ganska fort, men jag vet inte hur många gånger jag provade den innan jag bestämde mig. Har du bestämt dig för vilken klänning det blir?
    Mickes tös skrev 2008-02-23 12:52:44 följande:

Jag ska också köpa min klänning där och jag tycker att det har fungerat jättebra, med tanke på vilken krånglig kund jag har varit . Sedan tycker jag att det är toppen att man kan få låna alla accessoarer och underkjol gratis.
  • Mickes tös

japp jag har bestämt mig, det blir en vit Benjamin Roberts, med ganska mycket broderier och ett hyfsat långt släp. Den är jättebra och den enda som jag faktiskt kände var i den stil jag ville ha.

• rosalin

låter fint, har du nån länk till den?
    Det enda tråkiga tycker jag är att jag inte ska hämta klänningen förrän 2 dagar innan. Man vill ju liksom ha den hängandes här så att man kan titta på den Fast det kanske inte är så lyckat med katt
    Mickes tös skrev 2008-02-23 13:53:20 följande:

japp jag har bestämt mig, det blir en vit Benjamin Roberts, med ganska mycket broderier och ett hyfsat långt släp. Den är jättebra och den enda som jag faktiskt kände var i den stil jag ville ha.
  • tolonta

Jag hade jättetrevligt på fikat igår, och jag gör gärna om det snart igen! Så någon får gärna komma med förslag på dag...

Igår kom mina inbjudningskort fram, men ingen direkt respons än (har iofs inte kollat på facebook än, där mina kompisar kan ha lämnat meddelanden...)

• rosalin

spännande, våra kort är på tryckning just nu. hoppas att de kommer snart...

tolonta skrev 2008-02-23 15:11:54 följande:
    Jag hade jättetrevligt på fikat igår, och jag gör gärna om det snart igen! Så någon får gärna komma med förslag på dag...Igår kom mina inbjudningskort fram, men ingen direkt respons än (har iofs inte kollat på facebook än, där mina kompisar kan ha lämnat meddelanden...)
  • Mickes tös

ingen länk tyvärr, för jag har inte hittat den på nätet...
    och för min del tycker jag att det är skönt att den hänger där till dess, då vet jag att den är i goda händer

Väntar också på respons, skickade ut resten av mina kort i tisdags och har inte hört ett ljud, men det är mest släkt, som visserligen inget visste, men de kanske tar det när vi ses nästa gång...

• rosalin

Ska era m2b gå till frissan på morgonen?

• Mickes tös

det tror jag inte, men det är inget vi diskuterat

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2