• grabbarna

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

jag har förstått att jag inte är ensam om att vilja hålla den budgeten och nu när det börjar närma sig tänkte jag att vi skulle hjälpa varandra framöver...ska kolla genom nån gammal tråd och lägga ut lite av dom tipsen här senare också

• Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-
  • Joakina

Visst är det ett enkelt och billigt tips!
    För att göra dom lite extra LYXIG tänker jag droppa en eller ett par droppar av någon doft i kuverten...

• Mica o Krille
    Joakina skrev 2008-01-14 11:01:51 följande:
    Visst är det ett enkelt och billigt tips! För att göra dom lite extra LYXIG tänker jag droppa en eller ett par droppar av någon doft i kuverten...
    En doft, vad för doft? Spreja lite parfym. Hehe, jobbigt om nån är allergisk.
    Jag måste åka o handla mer sidanband till mina servetthållare, men kommer ingen vart, min dotter är sjuk.. Imorn skulle jag åkt till panduro o handlat det sista till inbj korten, det lär inte heller bli av. Får skaffa abrnvakt, hehe. Måste ju skicka dem på ons, tors senast! Det blir lite knas när barna är sjuka.
  • grabbarna

tänk på allergiker bara..en brevkompis till mig blev jättesjuk för att jag använt parfymerat papper och då doftade det så lite att jag inte ens reagerat på att det vara doft på det men mer behövdes inte för att ge henne värsta astmanafallet

Joakina skrev 2008-01-14 11:01:51 följande:
    Visst är det ett enkelt och billigt tips! För att göra dom lite extra LYXIG tänker jag droppa en eller ett par droppar av någon doft i kuverten...
  • Joakina

*hm*... tack för tipset... tänkte inte på det....

• Mica o Krille
    Joakina skrev 2008-01-14 11:36:25 följande:
    Man kan inte tänka på allt!
  • grabbarna

det gjorde ju uppenbarligen inte jag heller liite pinsamt att göra så att hon fick uppsöka läkare

Joakina skrev 2008-01-14 11:36:25 följande:
  • Lycka o Kärlek

Håller med om det där med kuvert, att de är dyra! Jag tittade i en vanligbok/pappersbutik på kuvert som matchar de inbjudningskort jag gjort själv, de kostar 6 kr st!!! Så till 40 inbjudningar blir det 240 kr... jämfört med de "vanliga" vita kuverten som kostar 18,50 kr för 50st!!

Jag köpte de billigaste och med rester av det färgade pappret som finns på inbjudningskorten, skrev jag adresserna och klistrade på. Det ser fint ut och räcker för något som kastas direkt efter öppnandet.

• Timaa

Åh denna tråd kommer jag följa... hinner inte just nu men jag vill ha den i mina favoriter därför gör jag detta inlägg.
    Vi hörs nog Lycka till och grattis alla blivande fruar

• Mica o Krille

Jag hittade faktiskt kort o kuvert för.. 3kr st.

• Ullrika
    maddemagnus skrev 2008-01-13 22:17:54 följande:
    ja det e inte billigt med liveband.. ett tips som jag tror att vi ska ha är att hyra en jukebox! känner du för att dela med dej av den sidan?
    Klart jag gör :D adressen är:
    unique-vintage.com/index.php
Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-