• grabbarna

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

jag har förstått att jag inte är ensam om att vilja hålla den budgeten och nu när det börjar närma sig tänkte jag att vi skulle hjälpa varandra framöver...ska kolla genom nån gammal tråd och lägga ut lite av dom tipsen här senare också

• Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-
  • malous

Då behöver du nog flera USB-minnen, eller?

The Bumblebee skrev 2008-01-17 19:08:45 följande:

Mica o Krille skrev 2008-01-17 18:11:45 följande:
    Du kan ju spra musiken på ett USB-minne så behöver du inte ladda datorn full.
  • malous

Jag: Fluffig brudklänning (bild på ostruket skick finns i galleri)
    Han: Frack
    Marskalker: Frack
    Tärnor: Champagnefärgat siden och ev ngt pistage eller svart, de får själva välja modell så köper vi tyg.

2008-08-09 skrev 2008-01-17 22:25:40 följande:

Ja vad ska era män ha på sig? Så här kommer vi att se ut: Jag: Vit, stilren brudklänning, halterneck, med ett släp på.Han: Ljusgrå frockcoat samt svarta byxor, väst som går lite i lila.Marskalk: Helsvart kostym samt ljuslila slipsTärnan: Helsvart knälång, axelbandslös klänning med ett ljuslila sidenband i midjan.
  • Pingst09

Hej alla!
    Här har ni en till (eller, ja, två är vi väl) som börjar fundera på giftermål. Dock har vi inte några exeptionellt höga inkomster så det får bli nån budgetvariant här med. Kan hända det blir lite mer än 20 000, beroende på hur mycket våra föräldrar kommer att skjuta till - för det vet vi att de kommer att göra

Jag hakar på er här i tråden och snappar upp alla goda tips ni har!!

• stich

Brukar läsa här inne för att få lite tips..

slänger in ett själv..
    Till er som ska ha en laptop med, ni kan ju även ta med USB kabel så kan ni be gästerna som har kamera med sig att ladda ner bilderna på en gång till er. Var själv på ett bröllop där dom gjorde så, var väldigt smidigt och brudparet fick en massa fina bilder!

• Mica o Krille

The Bumblebee skrev 2008-01-17 19:42:42 följande:

Mica o Krille: Vad trevligt! Vad är det tänkt att han ska ha? Har ju upptäckt att det är en hel djungel när det gäller brudgummens kläder oxå *suck*
    Jadu, i bröjan var det tänkt det jag har i galleriet men nu har han fått för sig att han ska ha benvit kostym, frockcoat. Med grön väst.... Haha. Jaja, det är han som väljer. han vill pröva det iaf.
  • 20080301

Min blivande ska ha svarta grova kängor, svart grov skjorta, svarta byxor, mantel och strutluva. han har fixat allt själv

• grabbarna

min blivande kör vanlig kostym med väst..har aldrig sett honom i kostym förut så det blir nog häftigt...hur min klänning ska se ut är inte 100 klart ännu och nån tärna vet jag inte om det blir..ungarna blir nog brudnäbbar och jag funderar på att fråga ett äldre syskonbarn (16år) om hon vill gå in med småttingarna och även hålla buketten, vad blir hon då?

• The Bumblebee
    malous skrev 2008-01-17 22:36:24 följande:
    Då behöver du nog flera USB-minnen, eller?The Bumblebee skrev 2008-01-17 19:08:45 följande:
    Är osäker på hur mycket minne som behövs, och hur "stora" USB-minnen som finns. Trodde att det fanns såna med m-y-c-k-e-t minne Men skulle det inte funka med ett USB-minne så har vi iaf alternativet att koppla vår portabla hårddisk (liten behändig sak) till laptopen
Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-