Ja, sådant är jag också rädd för. Vi sparar därför hellre på andra saker än festen och känslan av den. Faktum är att nästan ingen av våra mer ekonomiska idéer är ngt vi kunde valt dyrare av och ändå fått det vi ville ha. T. ex. vill vi ha persisk mat men det finns ingen som lagar det profesionellt i min hemstad där vi vill gifta oss alltså måste vi laga själva så då hoppas jag att vi slipper sådant.
Jag tror inte på det där: om ngn klagar på våra ekonomiska utlägg så borde den inte få komma för jag vill ju vara en bra värd för alla dem jag/vi bjuder in (kanske är jag för självkritisk, vad vet jag).
2008-08-09 skrev 2008-01-17 17:10:28 följande:
Japp vi tar med oss datorn, har en laptop så det är enkelt! Antingen kopplar vi in den i ljudanläggningen som finns där, eller så tar vi med oss m2b:s grejer.Idag fick jag en olustig känsla runt det här med "budget-bröllop"....tänk om man sitter där på festen och ser att gästerna tycker/eller får höra bakom ryggen, att någon tycker att det verkar "snålt" ??...Usch, livrädd för det...Måste verkligen satsa på att göra festen så bra som möjligt med så lite medel som möjligt.