fler 2010?
Hejhej!
Tänkte jag skulle kika in här o spana lite
Hejhej!
Tänkte jag skulle kika in här o spana lite
Tackar Jag hoppas iaf på att jag platsar här (vi har inte bestämt datum än, men satsar på ett sommarbröllop 2010)
Hur står det till med er ikväll?
Har ni hunnit långt i planeringen än? (Vi försöker satsa på att ha allting färdigplanerat på ett väldigt tidigt stadium så det bara är till att boka det man vill ha sen när de börjar närma sig..)
Ja, skönt att vi inte är de enda då
Vi har bestämt kläder åt mig, och preliminärbestämt vad han ska ha. Vi har en sömmerska till min klänning (hon har sagt i flera år att hon vill sy min klänning när det sen blir dags). Har tittat på vigselringar men inte bestämt nåt, tittat på ställen men inte heller bestämt de än. Låt till första dansen är självskriven (blir tryckare till vår låt). Har gjort en preliminär gästlista. En bestman är utsedd (vet ej om han vill ha fler eller vad han tänkt), men ingen tärna än så länge.. Blommor känns också ganska självklart för oss (båda älskar rosor). Sen har vi bestämt ett färg-tema
Vi kommer ha vitt, rosa och rött. Men det låter jättefint med ljusgrönt till vitt o rosa!
Fenixx: Ni har hunnit med en hel del ser jag Det var väldigt tidigt att boka fotograf? Håller iofs med dig att man måste vara ute i god tid om man vill få de man vill ha.. Eller h*n kanske redan har flera bokningar då?
Mysifer: Också jättefina färger!
Humlan66: Min sambo friade när vi förlovade oss.. Jätteromantiskt, me hela köret me levande ljus gå ner på knä o fråga "vill du gifta dig med mig?".. Att inte du överraskar honom med att fria?
Fenixx: Att inte du också gör som jag föreslog till Humlan66, att själv fria?
Humlan66: Förstår att du ville vänta lite!
Fenixx: Okay, då är jag me. Tack för tipset! Ska ha det i åtanke till när vi ska bestämma fotograf..
En midsommarnattsdröm: Vi har för tillfället 73 gäster på listan (var långt över 80 innan). Så ganska stort tror jag det kommer bli..
Har ni bestämt om ni ska ha en borglig vigsel eller en kyrklig?
Humlan66: Va tråkigt o höra! (Inte om att du känner att du funnit om mannen i ditt liv, för det är verkligen bra ) Jag hoppas att de känns bättre nu!